rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Klaus Schnitzel

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
ESENTEPE MAH. BÜYÜKDERE CAD. METROCITY NO: 171 IÇ KAPI NO: 67 SISLI/ ISTANBUL (Köfteci Ramiz’in içinden alınabilir)
...n23.06.2026mezeler de güzel
...l18.06.2026elinize sağlık. hızlıca geldi, lezzetli ve oldukça doyurucuydu
...ı23.05.2026herşey güzel
...k17.05.2026Her siparişim sıcacık ve pişer pişmez teslim ediliyor. Lezzeti de şahane.
...y29.12.2025Hayatımda yediğim en iyi schnitzel ve sosları buraya ait. Emeği geçen herkesin eline sağlık.
...a03.10.2025NE SCHNITZEL NE MEZE... İKRAM OLARAK GELEN İRMİK HELVASI İÇİN SIK SIK SİPARİŞ VERDİĞİM O İŞLETME... MENÜYE EKLEMEMEDE KARARLILAR ANLAYAMADIM KİMSE ALMAZSA BEN ALIRIM ÜHÜ :(
...r20.08.2025Muaazzamdı. Kesinlike tavsiyedir. Tatlı jestlerini beğendim.
...K25.07.2025Hızlı ve sıcak teslim edildi gayet lezzetliydi☺️
...ç17.04.2026Mezelerin yoğun mayonez bazı çok yordu, tavuğun üzerindeki cheddar sosunun hazır olduğunu düşünüyorum ve beğenmedim
...n01.12.2025schnitzeli çok da muhteşem değil ama yanındaki meze patates salatası falan cidden çokgüzeldi schnitzel bi garip
...l21.09.2025Porsiyon küçük maalesef, hele patatesin küçüklüğü can sıkıcı :)
...l08.09.2025Sıcak ve hızlı geldi fakat schnitzel mutlu etmedi yan ürünler lezzetliydi
...i08.09.2025Schnitzel çok güzeldi patates salatasının patatesleri biraz sertti daha yumuşak olabilir
...ç02.06.2026üstündeki sosun tadı rezalet mezeler ful mayonez eskiden böyle değildi çok bozmuş
...n09.06.2026Verdigim siparisteki urunu, beni bilgilendirmeden daha uygun fiyatli baska bir urunleri ile degistirerek gonderdiler.
...u01.06.2026Hayatımda daha kötü bir şinitzel yemedim hazır şinitzel yeseydim daha mutlu doyardım yanında gelen mezelerin meze olduğundan haberi yoktu.Ürünlerinizi gözden geçirmenizi öneririm
...g30.08.2025Urun kalitesi ve lezzet malesef bozulmus
...a20.04.2026patates salatası buzluktan çıkarılmış ve üstünde buz parçaları vardı ve donuk olduğu için yenecek gibi değildi. schnitzel zaten lezzetsizdi belki de o da buzluktan çıkmıştı bilmiyorum.
...r16.04.2026Bu kadar kötü olamazsu
...K16.12.2025Lahana ve havuç taratorda muhtemelen yoğun mayonez vardı. Çok ağır bir menü olmuş bence
...u30.12.2025Yemek tam 2 saat sonra geldi buz gibi olmuştu ve menü de yazdığı gibi taze baharat yoktu, cheddar ermimemişti. Berbat bir deneyimdi buradan tekrar yemek sipariş etmeyeceğim.
...y14.12.2025Geçen sene defalarca söylediğim bir yerdi. Bu defa şinitsel benzeri bir tavuk geldi buz gibiydi. Mezelerde çok bozmuş aşırı yağlı ve mayonezli. Bu yemeği söyleyen insanlar sağlıklı için söyler. ama no
...ı10.12.2025genel olarak beğendiğim bir restoran ancak ilk kez bu kadar kötü bir ürün geldi, umarım tekrar olmaz.
...n05.12.2025Çok da merak ederek söylediğim siparişim çok soğuk geldi. Teslimat süresi çok uzundu herhalde, lütfen dikkate alın
...k19.08.2025Buzz gibi bir tavuk bir yemek kaşığını dolduracak kadar mezecikler böyle beklemiyordum ce 1.30 saatte geldi
...u10.08.2025mezelerinizi derhal çöpe atın. hayatımın en hasta günlerinden birini geçirdim bunun yüzünden
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday11:0021:00
Saturday,Sunday12:0021:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: zestgida@hs03.kep.tr

MERSIS No: 0998159438400001