- Ice Cream
- International
- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Restaurant Delivery
Özsüt
Özsüt Ratings & Reviews
...z
3 weeks ago
Ürünün teslimatı hızlıydı. Ayrıca taze ve özenle hazırlanmıştı. Tavsiye ederim.
...z
3 weeks ago
Ürün teslimatı çok hızlıydı. Ürün de özenle hazırlanmıştı.
...a
1 month ago
Çok lezzetli pasta
- Özsütün Aynası (4 Kişilik)1.495 TL
...n
5 months ago
Aşure kötüydü
- Frambuazlı (Kutu Pasta)440 TL
...ş
5 months ago
lezzet güzel de porsiyonlar üzdü :)
- Kazandibi345 TL
- Profiterol370 TL
- Tiramisu (Dilim)410 TL
...l
1 week ago
5 top dondurmaya 800 lira verince çok müthiş bir dondurma bekleyebilir insan ama sanki beklememeli.
- Dondurma (500 gr.)930 TL
...l
1 month ago
Ürün bayat geldi, iade için Yemek Sepetine başvurdum
...u
5 months ago
Özsütün aynasını özledik diye söyledik. Ancak krem şanti gibi erimiş ve özentisiz bir kutuya koymuşlar plastik. Mum bile yoktu.Bayi ile alakası yok. Özsüt çok bozmuş.
...l
6 months ago
Her iki pasta da dağılmış ve bayat geldi, kurye suçlu değil çünkü o şekilde dağılan bir pasta sallanarak dağılsaydı kabın her yerine bulaşması lazımdı, belli ki baştan öyle konmuş çok üzücü!
...u
7 months ago
İki üründe bozuk geldi ayıp
...n
8 months ago
o kadar gec gediki siparis verdigimi unuttum.
- Profiterol370 TL
- Mozaik Pasta (Adet)375 TL
...ç
10 months ago
pastanın keki bayat ve lezzetsizdi vişnenin çekirdeği içindeydi yediğim en kötü pasta diyebilirim.
...r
11 months ago
Hem istediğimiz saatte gelmedi hemde içine bir mum bile konulmamış
...n
11 months ago
gönderdiğiniz pasta eksi bu kadar yüksek fiyatlı yerden siparis veriyorum fakat pasta ekşi geldi .
...l
11 months ago
Spangle üzerinde son kullanım tarihi yazmıyordu.Bütün özsüt mağazalarında yazıyor ama Öskanlar şubesinden gelen üründe yoktu.Sonrasında küçük kızım yemeden tattığımda ürünün tadı bozuktu.Çöp oldu
...n
1 year ago
Aşurenin içinde neredeyse hiç bir şey yoktu. Supangle de ekşi geldi. Maalesef atmak zorunda kaldık.

