rider-banner-icon
  • Dondurma
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Beyoğlu Profiterol - Cafe & Dessert

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 77 inceleme
YAZLIK MAH. HASIR SK. EZMİRAN İNŞAAT NO: 23 A SERDİVAN/SAKARYA
...r21.03.2026Soğuk baklavaları tam anlamıyla bir harika
...r01.03.2026Süper
...z08.02.2026Profiterolü oldukça lezzetli, tam istediğim gibi çok tatlı değildi. Hediye gelen çilekli mug ise çok makbule geçti, tam oğlumun ağzına layık:) Teşekkür ederiz. Bol müşterileriniz olsun!
...r30.01.2026Çok hızlı teslim edildi.
...n23.11.2025Delicious! Loved it !
...n17.12.2025Hediyeniz için teşekkür ediyorum çok naziksiniz misafirim geldiğinde ilk tercihim sizsiniz
...r11.12.2025Nutelle sos gerçekten çok güzeldi.
...r14.11.2025İkram için teşekkürler, lezzeti çok güzeldi.
...r07.10.2025Çok begendim. İlk deneyimime göre tat baya güzeldi
...Z05.10.2025Çok iyi bir profiterol hamurun tazeliği kremanın yumuşaklığı sosun uyumu gerçekten çok başarılı olmuş, yanında gönderdiğiniz ikram içinde çok teşekkür ederim.
...k04.10.2025Çok tazeydi ve hafif, lezzetliydi çok beğendim.
...m26.09.2025Gerçekten güzeldi
...n23.09.2025Hediyeniz için teşekkürler
...r09.09.2025Cok hizli geldi,çok lezzetli.
...r03.09.2025Profiterol tadı çok güzeldi. Teşekkürler
...r31.08.2025Kadayıf çok iyidi, başarılı olduğuna garanti getirdim.
...z25.08.2025bir haftada 3 tane profiterol sipariş verdim. Üçü de tazeydi, çikolatası bol ve lezzetliydi.
...L23.08.2025Sakarya’da yediğim en lezzetli profiterol ellerinize sağlık
...r22.08.2025Tat çok güzeldi, yanında gönderilen tadımlık ekler için teşekkürler
...a06.09.2025Profiterolü beğenmedim. Ekler daha başarılıydı. Profiterol:3/5. Ekler: 4/5
...k16.11.2025profitrol topları taze degildi
...n30.11.2025Hem taze hemde akışkan çikolatasıyla muhteşem
...r22.11.2025lezzetli ve tazeydi ikram içinde ayrıca teşekkürler
...s08.01.2026Sütlaçtan ziyade muhallebi gibi. Süt kokusu yok pirinç az. Fiyatına göre daha iyi olabilirdi.
...u16.12.2025Bir daha tercih etmeyebilirim. İç kreması da dış kremasıda hayal ettiğim gibi değil
...k07.12.2025Çikolatasından içindeki kremaya kadar su ile yapılmış lezzetsiz bir profiterol yedik. Hayal kırıklığı oldu tekrar tercih etmeyiz.
...n21.09.2025Bu marka benim için hayal kırıklığı bayattı üzücü oldu
...r03.05.2026Kuş kadar cheese cake göndermişsiniz dünya kadar para alıyodusunuz tadımlık mı gönderdiniz bunu ayıptır
...r03.01.2026Supangle söyledim tabak yarım dolu geldi indirim yapınca porsiyonda küçülüyor sanırım
...l04.10.2025Profiterol resmen tatsız , üzerindeki sos acı ve muhtemelen su ve kakaoyla yapılmış . Profiterol üzerine olan bir işletmenin bu kadar kötü bir sos yapması çok ilginç
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:1523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: