rider-banner-icon
  • Ice Cream
  • Dessert
  • Express Delivery

Beyoğlu Profiterol - Cafe & Dessert

Express
Rating 4.1 out of 5 stars, 77 reviews
YAZLIK MAH. HASIR SK. EZMİRAN İNŞAAT NO: 23 A SERDİVAN/SAKARYA
...r3/21/2026Soğuk baklavaları tam anlamıyla bir harika
...r3/1/2026Süper
...z2/8/2026Profiterolü oldukça lezzetli, tam istediğim gibi çok tatlı değildi. Hediye gelen çilekli mug ise çok makbule geçti, tam oğlumun ağzına layık:) Teşekkür ederiz. Bol müşterileriniz olsun!
...r1/30/2026Çok hızlı teslim edildi.
...n11/23/2025Delicious! Loved it !
...n12/17/2025Hediyeniz için teşekkür ediyorum çok naziksiniz misafirim geldiğinde ilk tercihim sizsiniz
...r12/11/2025Nutelle sos gerçekten çok güzeldi.
...r11/14/2025İkram için teşekkürler, lezzeti çok güzeldi.
...r10/7/2025Çok begendim. İlk deneyimime göre tat baya güzeldi
...Z10/5/2025Çok iyi bir profiterol hamurun tazeliği kremanın yumuşaklığı sosun uyumu gerçekten çok başarılı olmuş, yanında gönderdiğiniz ikram içinde çok teşekkür ederim.
...k10/4/2025Çok tazeydi ve hafif, lezzetliydi çok beğendim.
...m9/26/2025Gerçekten güzeldi
...n9/23/2025Hediyeniz için teşekkürler
...r9/9/2025Cok hizli geldi,çok lezzetli.
...r9/3/2025Profiterol tadı çok güzeldi. Teşekkürler
...r8/31/2025Kadayıf çok iyidi, başarılı olduğuna garanti getirdim.
...z8/25/2025bir haftada 3 tane profiterol sipariş verdim. Üçü de tazeydi, çikolatası bol ve lezzetliydi.
...L8/23/2025Sakarya’da yediğim en lezzetli profiterol ellerinize sağlık
...r8/22/2025Tat çok güzeldi, yanında gönderilen tadımlık ekler için teşekkürler
...a9/6/2025Profiterolü beğenmedim. Ekler daha başarılıydı. Profiterol:3/5. Ekler: 4/5
...k11/16/2025profitrol topları taze degildi
...n11/30/2025Hem taze hemde akışkan çikolatasıyla muhteşem
...r11/22/2025lezzetli ve tazeydi ikram içinde ayrıca teşekkürler
...s1/8/2026Sütlaçtan ziyade muhallebi gibi. Süt kokusu yok pirinç az. Fiyatına göre daha iyi olabilirdi.
...u12/16/2025Bir daha tercih etmeyebilirim. İç kreması da dış kremasıda hayal ettiğim gibi değil
...k12/7/2025Çikolatasından içindeki kremaya kadar su ile yapılmış lezzetsiz bir profiterol yedik. Hayal kırıklığı oldu tekrar tercih etmeyiz.
...n9/21/2025Bu marka benim için hayal kırıklığı bayattı üzücü oldu
...r5/3/2026Kuş kadar cheese cake göndermişsiniz dünya kadar para alıyodusunuz tadımlık mı gönderdiniz bunu ayıptır
...r1/3/2026Supangle söyledim tabak yarım dolu geldi indirim yapınca porsiyonda küçülüyor sanırım
...l10/4/2025Profiterol resmen tatsız , üzerindeki sos acı ve muhtemelen su ve kakaoyla yapılmış . Profiterol üzerine olan bir işletmenin bu kadar kötü bir sos yapması çok ilginç
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:1523:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: