Cumhuriyet caddesi 5...z21.06.2026Bence denenmesi gereken kıvamı sosu mükemmel bir tatlı zaten haftada 2-3 gün oradayız milklac candır.
...n20.06.2026Muhteşem. Özellikle portakallı profiterol efsane
...ı19.06.2026Her zamanki gibi üstün bir görsellik ve mükemmel bir lezzet...
...n17.06.2026Antep fıstıklı kazandibi şahane
...l11.06.2026Çok hızlı geldi ve çok güzel tatlıları tavsiye ederim. Elinize sağlık.
...u24.05.2026Yine her zamanki gibi muhteşem tazelikte ve hafiflikte tatlılar yedik. Başka yerlerden söyleyip maceraya gerek yok gerçekten burayı tek geçerim.
...u17.05.2026Resmen buranın müdavimi olduk, hem çok taze hem de çok hafif tatlıları var. .Teslimat gayet hızlı ve özenle hazırlanmış paketleme için çok teşekkür ederiz…
...i01.04.2026Sürekli sipariş veriyoruz, porsiyonlar ideal, tatlılar taze ve paketleme hem hızlı hem de özenli geliyor. Tavsiye ederim.
...m12.11.2025Kreması kıvamı harika.
...N10.11.2025Genel olarak memnun kaldım.
...z08.11.2025Harika tatlılar, güzel paketleme ve hızlı servis. Daha ne olsun.🙏🏻
...r25.10.2025Lezzetli, kaliteli, uygun fiyatlı ve hızlı…
...k21.10.2025İlk kez denedim ve gerçekten çok memnun kaldım. Tatlılarınız hem göz dolduruyor hem de damağa hitap ediyor. Hijyen, kalite ve lezzet bir arada — harikasınız!
...ı11.07.2025Hepsi birbirinden lezzetli, sizleri yürekten kutlarız
...ı18.08.2025hepsi birbirinden taze ve leziz
...l08.08.2025Neredeyse tüm tatlılarını yedim harikalar. Çıtır kadayıf çok güzel hafif spoonful efsane asla baymıyor taptaze geldi
...l03.12.2025Küçücük spoonful'a o kadar para vermeye değmez! artı üstünde çikolata falanda yoktu.Bildigin markete satılan puding koyulmuştu.
...I08.11.2025Tatlılar gayet güzel fakat porsiyonlar tatlı express gibi yerlere göre baya bi küçük
...r28.03.20262 sütlaç söyledik hem 80 dakika bekledik hem de bir sütlacı göndermemişler , asla sipariş vermeyin burdan
...e09.08.2025Benim bildiğim anlamda profiterolle hiç alajası olmayan bir ürün (kötü değil) trileçe de iyi bir trikeçeydi fakat üstündeki sos o kadar fazla tatlıydı ki başarılı trileçe tadı pek alınamıyordu
...i30.01.2026Tremisu ve Profiterol sipariş verdik. Tatlılar parasını haketmiyor. Sanki üç harfli marketlerden alıp getirmişler. Ki marketten alsanız daha güzel olabilirdi. Üzülerek olumsuz yorum yapıyorum.
...ş12.01.2026çilekli trileçe güzel değildi ekmek gibiydi
...ğ02.01.2026Porsiyon fiyata göre aşırı küçük
...ı01.01.2026trileçe garip kokuyordu. taze değildi. diğer tatlı da bir garipti. bayat gibi.
...n29.12.2025Çıtır kadayıf diye çorbanın içinde yüzen kadayıflaf geldi. Daha da sipariş vermem
...l27.10.2025Bütük boy diye gönderilen profiterol normal boyuttaydı
...n02.09.2025Yemek sitesinden Tuzlada bulunan süt tatlısı satan mağzadan 2 adet tavukgöğsü sipariş verdim 2 tatlıyı 1 poşete koyup göndereyemeyen milk laçka bir tatlı mağzası.
( 1 adet kazandibi olarak gönderildi.
...t17.08.2025Gorsel olarak kazandibine benzeyen muhallebi geldi. Kazan dibi bu değil, bilginiz olsun.
...r17.08.2025Kaşık fln yok elle mi yiyelim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday11:0023:45
Friday,Saturday11:0023:59