rider-banner-icon
  • Döner
  • Kahvaltı & Börek
  • Pide & Lahmacun
  • Tatlı
  • Tavuk

Bindiyar Orhan Usta

4.4 üzerinden 5 yıldız, 91 inceleme
1450. Sk. No: 1/C ankara ticaret merkezi
...u22.06.2026eski nesil döner yemeyi özlemişiz. elinize sağlık
...i17.06.2026harikaydı çok lezzetli sossuz döner gibi döner ellerinize sağlık bayıldık
...u17.06.2026yine harikaydi teşekkürler
...u16.06.2026Tek kelime ile harikaydi lavaşin inceliği içinde tavuğun lezzeti icebergle birlikte yanında firinlanmis baharatli patatesi acı biber turşusu.son derece de doyurucu büyüklükte elinize emeğinize sağlık.
...n15.06.2026Döner çok iyiydi. Porsiyonu büyük ve doyurucu. Ekmeği güzel.
...a14.06.2026her zamanki gibi kaliteli lezzetli ve temiz
...u14.06.2026Doyurucuydu ve lezzetliydi. Yanındaki şeker hediyesi de çok tatlıydı. Teşekkürler.
....11.06.2026çok lezzetliydi
...u10.06.2026Gelen yemek gayet temiz hazırlanmış ve dürüm doyurucuydu. Ayrıca hediye şeker için de teşekkür ederim :)
...ş07.06.2026Çok başarılıydı ellerinize sağlık ustam bayıldım
...k07.06.2026Çok güzel lezzetli bir dönerdi.. ellerinize emeğinize sağlık..
...S07.06.2026Mükemmel
...u04.06.2026birkaç defa sipariş verdim harika harika
...ı04.06.2026çok güzeldi ustanın ellerine sağlık herkese tavsiye ederim
...n02.06.2026Gayet doyurucu ve lezzetlidir. Siparişi kendi kuryesi getirdi. Getiren beyefendi gayet nezaketliydi. Elinize sağlık, teşekkür ederim.
...m29.05.2026cok basarılı
...a24.05.2026Yemeğim öncelikle sıcak geldi . Son zamanlarda yediğim en keyifli et dönerdi.Elinize sağlık
...k23.05.2026Bir ilk tebrik ediyorum işletmeyi. Fotoğraf görselindeki aynısı geldi. Sıcacık gayet güzel lezzetli bir döner yedim. Ekmekten taşa taşa döküle döküle bir döner yemeyeli 10-12 yıl olmuştur. Elnze sağlk
...v21.05.2026Çok lezzetliydi
...v21.05.2026Muhteşem
...y20.05.2026o kadar güzel di ki gerçkten parasını sonuna kadar hak ediyor yanında ikram hediye için de ayrı teşekkür ederim ve patates leriniz de efsoo
...y19.05.2026Kurye abimiz çok iyiydi Açık ara yediğim en güzel tavuk döner idi sıcacık geldi emeği geçen herkese teşekkürler
...n17.05.2026Döner çok lezzetliydi; ama elma dilim patates ve lavaş ayrı bir övgüyü hakediyor. Patatesin miktarı biraz daha arttırılırsa muhteşem olur, tadına doyamadım gerçekten. Emeği geçen herkese teşekkürler.
...n16.05.2026tüm yorumlar doğru has tavuk döner
...n15.05.2026cok guzel ve lezzetliydi, sicak geldi
...a13.05.2026Lezzetliydi aradığım hatay sossuz tavuk dürüm tadı. Hızlı geldi ve getiren abi güler yüzlüydü
...z08.05.2026tombik ve dürüm döner yedim döneri gayet lezzetli ve tam fiyat performans yeri. tavsiye ederim.
...h08.05.2026tombik ekmek arası et döner gayet güzeldi, sıcak geldi. teşekkürler
...Ü07.05.2026Çiğdem mahallesindeki bütün tavuk dönercileri denemiş biri olarak hayatımda ilk defa bir restoranta yorum yapıyorum. Gerçek Tavuk döner yemek istiyorsanız daha iyisi yok.Seviye yukarda. Elinize sağlık
...i07.05.2026İşini hakkıyla yapmış
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday07:0020:45
Saturday,Sunday08:0020:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: orhan.harman@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0604032058700016

Satıcı Ticari Unvanı

BİNDİYAR ORHAN USTA GIDA LİMİTED ŞİRKETİ

Bindiyar Orhan Usta