rider-banner-icon
  • Tavuk
  • Express Teslimat

Goralı Piliç

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Çilingirler Cd. 43
...k17.06.2026Elinize sağlık tadı çok iyi
...r29.05.2026ellerinize sağlık baya bı güzeldi teşekkür ederim
...n21.05.2026Edirnede daha iyisi yok
...l16.05.2026güzel beğeniyorum.
...z08.05.2026mükemmel
...z08.05.2026hızlı sıcak ve lezzetli
...e08.05.2026Tadı mükemmeldi patatesi boldu ellerinize sağlık hayırlı işler:)
...n02.05.2026Görselde ekmek var gelen sipariş içeriğinde ekmek yok genel olarak başarılı lezzetli
...z19.04.2026Edirne efsanesi Goralı :)
...z19.04.2026lezzetli ve hızlıydı yani alıştığımız Goralı
...a19.04.2026Çok güzel gerçekten ellerine sağlık yine de bu o kadar güzel tavuk eti yemedim
...u15.04.2026Tavuk göğüs ızgara söyledim sıcacık ve 25dk içinde geldi teşekkür ederim
...n15.03.2026super
...u05.11.2025Sıcak geldi,kullanılan baharatlar başarılı
...n11.09.2025Yediğim en güzel köfteydi kesinlikle denemelisiniz
...i22.08.2025Çok lezzetliydiii elinize sağlık tavuk köftesini denemelisiniizz🤌🏻🤌🏻
...e21.08.2025Tavuklar sıcak geldi porsiyon doyurucuydu tavuğu da baya lezzetliydi bundan sonra favori restoranlarımdan biri elinize sağlık
...n31.05.2026sıcacık geldi ama yanında ekmek olmasını tercih ederdim
...z30.05.2026lezzeti de çok iyi hızlı da geldi ama tavuk yanına ekmek geliyor olsa daha iyi olabilir
...l03.05.2026güzel
...Ğ12.04.2026gayet lezzetliydi ellerinize saglik
...ı02.06.2026en azından bi lavaş/pide falan konabilirdi. menideki görsele aldanıp sipariş verdim
...i27.10.2025Az pişmişti.Belki yoğun bir saatti. Biraz daha dikkatli olursaniz sevinirim.
...t11.05.2026İlk defa sipariş verdim. Izgara tavuk kanat ve pirzola söyledim. Ancak kanatların içinde bir tane dahi kanat çıkmadı hepsi bagetti ve beğenmedim ancak pirzolası güzeldi yemekler sıcaktı
...k04.05.2026Resimdeki ile pek alakası yok ekmek gelmedi kanatlar sanki yağda kızartılmış gibi ve çok pişmemişti beğenmedim
...n26.04.2026Kanatı pişirseydiniz keşke daha tatsız bi kanat yemedim
...e30.05.2026Tavuk şiş paketlemesi bu kadar berbat gönderilmezdi. Gönderdikleri tavuk şişin üstüne domatesi fırlatmışlar suyu akmış tavuğun üstüne. Yarım kilo tavuk söyledim ne bir peçete ne lavaş hiçbir şey uok
...Z30.05.2026pişen tavuğun gramajı düşer okey de yarım kg söylediğimiz ürün 218 gr gelmez.
...r17.05.2026et pişmemişti
...l02.05.2026kanat sipariş ettim bir tane kanat yok hepsi incik
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0020:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: