rider-banner-icon
  • Chicken
  • Express Delivery

Goralı Piliç

Express
Rating 3.9 out of 5 stars, 100+ reviews
Çilingirler Cd. 43
...k6/17/2026Elinize sağlık tadı çok iyi
...r5/29/2026ellerinize sağlık baya bı güzeldi teşekkür ederim
...n5/21/2026Edirnede daha iyisi yok
...l5/16/2026güzel beğeniyorum.
...z5/8/2026mükemmel
...z5/8/2026hızlı sıcak ve lezzetli
...e5/8/2026Tadı mükemmeldi patatesi boldu ellerinize sağlık hayırlı işler:)
...n5/2/2026Görselde ekmek var gelen sipariş içeriğinde ekmek yok genel olarak başarılı lezzetli
...z4/19/2026Edirne efsanesi Goralı :)
...z4/19/2026lezzetli ve hızlıydı yani alıştığımız Goralı
...a4/19/2026Çok güzel gerçekten ellerine sağlık yine de bu o kadar güzel tavuk eti yemedim
...u4/15/2026Tavuk göğüs ızgara söyledim sıcacık ve 25dk içinde geldi teşekkür ederim
...n3/15/2026super
...u11/5/2025Sıcak geldi,kullanılan baharatlar başarılı
...n9/11/2025Yediğim en güzel köfteydi kesinlikle denemelisiniz
...i8/22/2025Çok lezzetliydiii elinize sağlık tavuk köftesini denemelisiniizz🤌🏻🤌🏻
...e8/21/2025Tavuklar sıcak geldi porsiyon doyurucuydu tavuğu da baya lezzetliydi bundan sonra favori restoranlarımdan biri elinize sağlık
...n5/31/2026sıcacık geldi ama yanında ekmek olmasını tercih ederdim
...z5/30/2026lezzeti de çok iyi hızlı da geldi ama tavuk yanına ekmek geliyor olsa daha iyi olabilir
...l5/3/2026güzel
...Ğ4/12/2026gayet lezzetliydi ellerinize saglik
...ı6/2/2026en azından bi lavaş/pide falan konabilirdi. menideki görsele aldanıp sipariş verdim
...i10/27/2025Az pişmişti.Belki yoğun bir saatti. Biraz daha dikkatli olursaniz sevinirim.
...t5/11/2026İlk defa sipariş verdim. Izgara tavuk kanat ve pirzola söyledim. Ancak kanatların içinde bir tane dahi kanat çıkmadı hepsi bagetti ve beğenmedim ancak pirzolası güzeldi yemekler sıcaktı
...k5/4/2026Resimdeki ile pek alakası yok ekmek gelmedi kanatlar sanki yağda kızartılmış gibi ve çok pişmemişti beğenmedim
...n4/26/2026Kanatı pişirseydiniz keşke daha tatsız bi kanat yemedim
...e5/30/2026Tavuk şiş paketlemesi bu kadar berbat gönderilmezdi. Gönderdikleri tavuk şişin üstüne domatesi fırlatmışlar suyu akmış tavuğun üstüne. Yarım kilo tavuk söyledim ne bir peçete ne lavaş hiçbir şey uok
...Z5/30/2026pişen tavuğun gramajı düşer okey de yarım kg söylediğimiz ürün 218 gr gelmez.
...r5/17/2026et pişmemişti
...l5/2/2026kanat sipariş ettim bir tane kanat yok hepsi incik
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0020:00

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: