- Ice Cream
- International
- Breakfast & Börek
- Dessert
- Far East
Mado
Mado Ratings & Reviews
...u
2 months ago
Oldukça güzel beğendim
...z
4 months ago
Çok güzeldi tadı teslimat da hızlıydı
- Not availableMaraş Peynirli Su Böreği (500 gr.)
...n
7 months ago
lezzetliydi. üstelik paketlemeye gayet iyiydi 👏
...k
7 months ago
servis hizliydi , urunde gercekten cok lezzetliydi , tesekkurler Mado
...l
7 months ago
Hem taze hem güzeldi , profiterolü tabakta sunmanız çok ince bir davranış, çok teşekkürler iyi çalışmalar..
- Trileçe405 TL
- Profiterol410 TL
...m
7 months ago
Elinize sağlık çok beğendim
...m
7 months ago
işinizde çok iyisiniz. notumu dikkate aldığınız için teşekkürler ♥️♥️
...n
7 months ago
çok lezzetli elinize sağlık. üstelik çokta hızlı geldi
...u
2 months ago
Çok lezzetliydi ve erimeden çok hızlı geldi. Fakat dondurma karlanmıştı maalesef.
...u
10 months ago
Fiyat performans iyi değil ayrıca çok geç teslim edildi
...ı
1 month ago
Eh
...i
7 months ago
Granül ve sıvı 1 lt salep söylemiştim. İkisinde de salep oranı çok düşük.
...k
1 week ago
Yaş pasta sipariş ettim pastanın kreması ekşimiş kim bilir kaç günlük bir pasta gönderildi. Pastayı çocuklar için sipariş etmiştim ama ekşi bir tat geliyor dediler bende tadına baktığımda krema ekşi.
...r
1 month ago
Ürünün tadı çok kötüydü
...t
2 months ago
Süpangle ne kadar iyiyse sütlaç o kadar eski ve bayattı bir koku sinmiş üstüne çok agır bir tat ve koku vardı mado oldugu içinde çok şaşkınım
- Supangle410 TL
...n
3 months ago
Fırın sütlaç siparişime bayat profiterol gönderilmesi dışında sorun yok😒
...z
5 months ago
Çiçekli pasta istedim baska bir pasta geldi görseldeki ile hiç bir alakası yoktu hiç memnun kalmadım
...k
6 months ago
Görsel ve getirilen ürünlerin alakasının olmaması, tatlılar bayat ve lezzetsiz, trileçe şekerlenmişti fırın sütlaç kalıba dönmüştü.Krokanlı kalmadığı için gönderdikleri çilekli pasta çok kötü
...z
7 months ago
bayat
...k
7 months ago
ürünler bayat bu havada hepsini derin dondurucuda çıkarıp buzlu bir şekilde göndermişsin aldığınız parayı hak etmiyorsunuz
...ş
8 months ago
Sontüketimtarihibugün olan bir tatlı gönderdiğiniz için teşekkür ederim. İki kaşıktan sonra pütürlü bir doku hissettiğim için tarihine bakayım dedim ayrıca yakından koklayınca koktuğunu görüncebrktım
...Z
9 months ago
Sipariş ettiğim pasta ellerinde yokmuş arandım ve ellerinde olanı kabul etmek durumunda kaldım. Ancak gelen pasta da dondurulmuş pasta olunca hayal kırıklığı yaşadım. Marketlerdekinden hiç farkı yoktu
...z
10 months ago
Doğum günü için yaş pasta sipariş ettim ve donmuş bir pasta gönderdiniz. 2 buçuk saat çözülmedi. Kutlama yapamadık. Açıklamanızda bu yok. Çözüldükçe çirkinleşti yumuşadı!Mado markasına bu olmadı…
...r
11 months ago
peynir bir tuhaftı ve tost makinesini hiç temizlememişler ki tost ekmeğinde siyah siyah parça kırıntıları vardı. pek beğenmedim açıkçası.
...ı
6 months ago
Görselle alakası yok ya da yanlış ürün

