rider-banner-icon
  • Waffle
  • Express Delivery

Waffle Lab

Express
Rating 3.3 out of 5 stars, 40 reviews
Süngübayırı Sokak NO: 26 , 06590, Çankaya/Ankara, Türkiye, Süngübayırı Sokak
...e6/3/2026Tadı çok lenzettli idi teşekkür ederim kuryede çok hoş görülü idi
...n6/3/2026Çok beğendim açık ara yediğim en iyi waffle olabilir. Çikolatası da hamuru da çok lezzetliydi
...n6/24/2026Ellerinize sağlık çok güzeldi tekrarı gelecektir mutlaka
...ç6/24/2026çocuğuma sipariş vermiştim güzel olduğunu söyledi malzeme olmadığı için arayıp bilgi verilmesi cok nazikce bir davranıştı elinize emeğinize sağlık ikramınız için de ayrıca çok teşekkür ederim
...M6/23/2026Gayet güzeldi ellerinize sağlık. Hediye için de çok teşekkür ederizzz
...z6/22/2026Gayel güzeldi fiyatı da uygun meyvelerde tazeydi
...l6/17/2026Mükemmel ötesi ❤️
...z6/16/2026belirtilen saatte geldi porsiyonu gayet iyiydi baymıyor meyveleri tazeydi teşekkürler kuryede çok tatlıydı
...ş6/5/2026Çok Çok İyidi Gayet Lezzetli Meyveleri Çok Taze İdi Teşekkür ederim İlgi Ve Alakanız İçin.
...l6/1/2026TEŞEKKÜR EDERİM HER ŞEY ÇOK GÜZELDİ
...n5/11/2026paketleme özenli, teslimat hızlıydı. Malzemesi bol ve tazeydi elinize emeğinize sağlık gerçekten 🙏🙏
...y5/7/2026Hayatımda yediğim en lezzetli Waffle lardan biriydi. Hamuru tam kıvamında ne çok sert ne de çok yumuşak.Üzerindeki malzemeler bol ve tazeydi özellikle çikolatasının kalitesi gerçekten fark yaratıyor❤️
...n5/6/2026Oldukça başarılı waffle idi ellerinize sağlık
...n5/6/2026Hızlı bir teslimat oldu. Tadı gayet güzeldi tekrar tekrar sipariş veririm muhakkak. Gayet doyurucuydu.
...i5/6/2026Gayet lezzetliydi malzemesi bol ve tazeydi boyut olarak da yeterliydi ve doyurucuydu ellerinize sağlık.
...a5/22/2026çok güzel ne notumu dikatte almışlar çok teşekkür ederim elinize sağlık tadida mükemmeldi hamur yumuşak ve güzeldi
...a6/7/2026Hamuru pişmemiş hayal kırıklığına uğradım
...y6/24/2026Gece 3 te sipariş verdim ondandır belki ama çok beğenmedim
...t6/17/2026Çok tatsız
...n5/23/2026Tadını beğendiğim için iki puan verdim çok az göndermişsiniz porsiyon çok az yani
...n5/21/2026pek bir şey beklemeyin zaten sadece muz ve çilek var meyveler az porsiyon küçük malzeme az tadı max işte bir daha sipariş vermem parasına degmez
...İ6/9/2026Tadı çok güzeldi ama porsiyon çok küçük ve çok geç geliyor
...i6/22/2026Ürün olarak çok az üzerindeki sos çikolata olarak yapılan bir waffle ki waffle diyorum oda yanmış yani bu fiyatlara ab s gibi wafflecılarda içini dolduruyorlar
...k6/22/2026Gerçekten aldığımıza pişman olduk.Yurttaki kızlarım asla tavsiye etmiyorum.Üç tane söylemiştik iki tane gönderdiler.İçinde bir not bile yoktu.Meyvelerin hepsi çürümüştü ve çok küçük porsiyondu.
...r6/14/2026Sipariş verdim 3 saat sonra eksik ve yirtik ambalaj poşetle geldi işletme numarasi çalişmiyo ulaşilmiyo ne olursa olsun parasini aldiğin işi hakkini ver 1 işletmeye 50 tane farkli isimle panel açib
...u6/11/2026Porsiyon rezalet küçük, waffle hamuru çok kötüüüü
...ı6/9/2026Bowl waffle söyledik klasik geldi porsiyon çok küçük hiç beğenmedik çilekler bozuk gibi kokuyordu sipariş 1 buçuk saatte geldi .
...n6/4/2026waffle çok güldük asla fotoğraftaki gibi değildi kovada(bowl)da değildi meyve ve çikolata gibi bir şey vardı yemek sepeti 👎🏻👎🏻
...ü5/31/2026bardak waffle istedim bardağın çeyreği zar zor doluydu 300lirayı aska haj etmiyo
...ı5/15/2026Tam tamına 3 saat siparişin elime ulaşmasını bekledim ve beklediğime değecek bir tatlı da yiyemedim tam bir fiyasko
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0004:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday13:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: