rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Waffle
  • Express Teslimat

Always Waffle

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 83 inceleme
Pınar Cd. 22.C
...i16.06.2026Böyle bir rezalet yok kendilerinin abonesiyiz
...i31.05.2026Her zamanki gibi bol malzemeli ve lezzetli
...y17.05.2026Burdan gidip çok aldım aşırı güzel fiyat biraz yüksek sadece
...u16.05.2026efsaneeeee çok begendim verdiğim para sonuna kadar helal olsun iki kişi yiyoruz doyurdu .elinize emeğinize sağlık 😍
...ü06.05.2026Çok çok iyiydi. Notu dikkate alıp, kırmayıp frambuaz sos eklemişler. Elinize sağlık
...z04.05.2026çok iyi
...u24.04.2026çok güzeldii
...r15.04.2026Mükemmel.5 yıldız
...r01.04.2026Tam zamanında geldi, lezzetliydi ancak taşıma sırasında çok karışmıştı. Görüntü olarak iyi görünmüyordu. Ama lezzetinde herhangi bir eksiklik yoktu.
...a01.04.2026cok cok guzeldi bundan sonra hep alirim
...k25.03.2026kurye çok kibardı teşekkür ederim.
...n23.03.2026İnanılmaz lezzetli ve her seferinde yazdığım nota dikkat ederek özenle hazırlanmış bir şekilde geliyor . Ellerinize sağlık.
...ğ05.03.2026Bolll malzemeli bayıldımmm muz yerıne cılek koydurdum allah razı olsun bol koydular
...ğ27.02.2026Lezzett herzamnakş gibi harıka ama çilek azdı ya :(
...r27.01.2026Hediyeniz için tesekkürler 🙂
...k24.01.2026Hayatımda yediğim en güzel waffle dı. Bir tanesi iki kişiye yeter de artar.. favorim special olan. Kurye de hızlı geldi paketleme şahaneydi.
...n22.01.2026kendinizi hiç bozmayın waffle mükemmel anahtarlık için teşekkür ederim teslimat ya gayet iyi ve hızlıydı
...n18.01.2026efsane birşey hiç tereddüt etmeden alabilirsiniz. Çok temiz ve çok güzel bir yer ve müşteri notları dikkate alınıyor alın!!!!!
...n02.01.2026Harika, tekrar alacağım
...a25.12.2025Herzman çok iyi çok çok iyi
...u24.12.202510 yıldız olsa verirdim harika harika harika
...R24.12.2025gerçekten nefis. oğluma doğum günü pastası yaptım. harika oldu.😊 elinize sağlık.
...u22.12.2025Harikaydı gerçekten çok beğendik. Lezzeti malzeme bolluğu vs çok başarılı idi ellerinize sağlık
...ğ19.02.2026Hızlı bir şekilde geldi. Gayet güzeldi devamlı bir şekilde sipariş veririm sadece muz az olsun yazmıştım muz hiç az değildi baya vardı ordan 1 puan kırdım onun dışında mükemmel.
...n03.01.2026Güzeldi
...l03.01.2026Lezzetli çok güzel ama bu defa biraz soğuk geldi. Ellerine sağlık
...l15.04.2026waffle bowl göndermiş siniz yanlış geldi
...n18.03.2026İçine çikolatayla temas etmiş meyve doldurmuşlar sadece, asla yoğun bir çikolata tadı alamadık ve meyveler çikolata az olduğu için dahada ekşi hissettirdi. Tatlı krizine çözüm değil kesinlikle.
...ç25.02.2026Severek yesem de bu sefer maalesef bayat ve soğuktu. ( normalde sıcak geliyor. )
...ç15.02.2026Kurye arkadaş waffle i çalkalamış galiba tamamen dağılmıştı kutu içerisinde. Tadı çok güzel diye 2 vereceğim maalesef.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday14:0022:00
Sunday13:3022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: emre.adiguzel.1@hs09.kep.tr

MERSIS No: