rider-banner-icon
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Tostronot

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Alsancak mahallesi 1472 sokak no:30/B Konak / İzmir
...t11.06.2026Güzel bir tost yedim
...t11.06.2026Abi tosta biraz daha basarsanız kaşar erisin lütfen tost bu ekmek arası kaşar ekmek oluyor genel olarak güzel ama ürünleri taze
...n06.04.2026Bayılıyorum bu lezzete 🤫
...n28.03.2026Çok lezzetliydi ellerine sağlık 🙏
...n07.03.2026hepsinin lezzeti harika muhteşem teşekkürler
...r07.02.2026ellerinize Sağlık her zaman çok lezzetli
...n28.01.2026Herzaman lezzetli ve güzel ancak son siparişimde içerisinde malzeme eksikti ve tost çok soğuktu. Üzüldüm...
...ı22.01.2026Ayvalık tostu yemeğe ayvalığa gitmiştim bir gün izmir de yaşamayı bırakırsam bunu yemeğe izmire gelirim mütişşş
...z15.01.2026yediğim içi en dolu tosttu eyvallah
...ğ14.01.2026Çok güzeldi tostların içi dolu doluydu
...z26.12.2025Harika toslar 👍🏻
...r23.12.2025müthiş doyurucu
...r22.12.2025mükemmeldi
...k19.12.2025tadı hızı her şey harika
...l22.11.2025Lezzetli ve doyurucu.
...k30.09.2025Her zamanki gibi, sıcacık ve lezzetli. Adeta kendi restoranımmış gibi seviyorum burayı :)) Kalitesini uzun zamandır bozmuyor. Elinize, emeğinize sağlık.
...r12.09.2025Arkadas 2 kişilk tost a 4 kişi talip oldu ekstra secımle herkes doydu tesekkur ederiz
...z15.08.2025Hakkını veriyor.
...u13.08.2025Dolu dolu efso
...Ç05.08.2025Bayıldım.
...r30.07.2025Mımmm! Çok leziz.
...ı17.07.2025mükemmeldiiiii
...n04.07.2025Her zamanki gibi 10 numara. Başka yerden söyleyemez oldum… Elinize sağlık.
...u04.09.2025Malzemesi çok kaliteli ve güzeldi fakat ekmegı beğenmedim
...m22.07.2025Tostun içine her zamanki peynir konulmamış belirtmek isterim .. normalde gelen tost süper ötesi
...ş19.07.2025Sıklıkla yediğim bir yer ve gayet lezzetliydi ama bu sefer ekmeğini beğenemedim yağı ağırdı
...k05.07.2025yahu tostronotun içi silme sucuk voyager bomboş ısrarla kasarı eritin diyorum adam dolaptan direkt koymuş la tostlariniz güzel güzel de arada sacmalayan biri var o mutfakta
...m26.04.2026Sucuk afyon sucuk yazmışlar da resmen market sucuğu kötüydü
...z08.10.2025Sucuk miktarı iyiydi fakat peynir varla yok arasındaydı ve erimemişti. Ayrıca kuryeden mi kaynaklı bilmiyorum ama tost soğuk geldi.
...n07.09.2025Hem inanılmaz kücük hemde yediğinde ağzında dağılan bir tosttan ziyade ağzına pütür pütür sucuk ve kaşarın geldiği sucuğun pişmediği kokan bir tosttu. Midem bulandı yiyememiştim.
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday08:0019:00
Wednesday08:0021:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: gamfagida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0388178959500001