- International
- Restaurant Delivery
Bun The Bun
Bun The Bun Ratings & Reviews
...l
2 months ago
Sadece çok pahalı arada yiyorum çok canım isterse
- 2'li Bun Menü400 TL
...l
3 months ago
Güzeldi ellerinize sağlık
- 2'li Bun Menü400 TL
...l
5 months ago
Farklı lezzet farklı tat ve memnun kalmak istiyorsanız çok güzel 👍🏻
- Fuse Tea (33 cl.)75 TL
- 2'li Bun Menü400 TL
...l
6 months ago
Bu çok güzelll denemeyenler denesin
- 2'li Bun Menü400 TL
...l
6 months ago
Gerçekten ballı hardallı yemediysenin yiyinnn çok gzüellllkkkk
- Ballı Hardallı Tavuk Bun220 TL
- 2'li Bun Menü400 TL
...z
8 months ago
Çok güzeldi
- 2'li Bun Menü400 TL
...n
8 months ago
Ne yesek diye düşünmüyorum artık
...i
9 months ago
Elinize sağlık çok güzeldi ve sıcaktı
...i
9 months ago
Tam arka sokaklar izlerken yemelik
...i
9 months ago
O kadar güzelki her gün yiyebilirim
...l
11 months ago
çok lezzetliydi mutlaka denenmesi gereken bir tat tavsiye ederim..
- Not availableMantarlı Bun
...s
5 months ago
Gayet lezzetliydi. Geçen sefer soyledigimiz Dana Etlli daha guzeldi ama bunu da begendik. Bir puan kırma sebebim sos konulmamış olması ve iclerinin kutuya dokulmus olmasiydi. Biraz daha ozenilebilirdi
- Özel Soslu Tavuk Bun220 TL
- Ballı Hardallı Tavuk Bun220 TL
...i
9 months ago
Bambaşka bir lezzet bir süre yemeyince özlüyorum mükkk
- Sprite (33 cl.)75 TL
- Özel Soslu Tavuk Bun220 TL
...y
10 months ago
Açıkçası çok beklentiyle sipariş vermiştim ,hiçbir şekilde karşılamadı ,dana eti ve mantar sipariş vermiştim ,mantar fena değildi ama dana eti olanın tadı bir tuhaftı beğenemedim .
...n
3 months ago
Maalesef hiç beğenmedim,özellikle ballı hardallı tavuk söyledik en çok övülen olduğu için,langur lumgur getirmişler bulaşmış,sos desen az tadı zaten iyi değil,övenler ne yedi anlamadık
...ç
6 months ago
O kadar kötü bir şekilde ki paket yırtılmış içlerindeki tavuklar hep dağılmış ve buz gibi kesinlikle tavsiye etmiyorum verdiğiniz paraya yazık olur
...r
5 months ago
siparişim 1 saat 40 dakika sonra geldi.patatesler lezzetsiz hamur gibi yumuşamıs burger soğumus ve lezzetsiz paketin üstü anlam veremediğim şekilde parçalanmış bir daha burdan sipariş vermeyeceğim
...n
9 months ago
Tamamen abartı ,patates vasatın üstü üstelik soğuk geldi.2 tane söyledim acılı olanı yiyemedim tavuk kokusu ağırdı ve tadı da geliyordu marinasyonu kötü.Çöpe attım birdaha asla sipariş vermem

