- Cag Kebab
- Home-Made Cuisine
- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Kartal Pide & Kebap & Çorba
Kartal Pide & Kebap & Çorba Ratings & Reviews
...y
2 weeks ago
çok güzeldi, notta dikkate alınmış. herşey çok iyi ,ellerinize sağlık
- Adana Dürüm250 TL
...n
1 month ago
Süperrr
- Adana Kebap450 TL
...r
1 month ago
kurye çok tatlıydı
- Adana Dürüm250 TL
...n
2 months ago
Pide ve lahmacun çok lezzetliydi, sıcak ve hızlı geldi. Kurye arkadaş hızlı ve saygılıydı kesinlikle tavsiye ediyorum.
- Kıymalı Lahmacun190 TL
- Kuşbaşılı Lahmacun280 TL
- Mercimek Çorbası200 TL
...n
2 months ago
Kıyması çok lezzetliydi, hamuru da tam çıtır kıvamındaydı. Gayet başarılı tekrar sipariş vereceğim 👍🏻
- Kıymalı Pide240 TL
...ş
2 months ago
10 yıldız olsa 10 verirdim lezzet ve sıcaklığı gerçekten iyiydi semtimizin pidecisi
- Kelle Paça Çorbası250 TL
...g
2 months ago
Lahmacun çıtır ve lezzetliydi kıyması ağır değildi kuryesi de çok efendiydi teşekkürler
- Kıymalı Lahmacun190 TL
...z
2 months ago
Sıcak geldi tadıda çok güzel
- Kelle Paça Çorbası250 TL
...n
2 months ago
Ellerinize sağlık çorba şifa oldu vallahi sağolun varolun 🤝🏻👋🏻🙌🏻✨
- İşkembe Çorbası250 TL
- Ayran (1 L.)120 TL
...r
3 months ago
çok güzel ve doyurucu tavsiye ederim
...r
3 months ago
Kuşbaşılı pide ve adana harika
...r
3 months ago
yediğim en güzel kuşbaşılı pide hem çok güzel ve çok lezzetli
...n
3 months ago
Tadı çok güzeldi ben kolay beğenen birisi değilimdir denemenizi tavsiye ederim tam puan :)
...n
1 month ago
Adana'nın şahı gerçekten yediğim en iyi adana değil Burger King falan etin de en iyisi şaka da değil gerçekten çok iyi artık yeni favori yerim burası Burger King e inat 🙌🏻✨
- Adana Kebap450 TL
- Ayran (18 cl.)40 TL
...a
1 month ago
2 lahmacun 1 kıymalı yumurtalı siparişi verdim lahmacununun birisinin acılı olması gerekiyordu ama sadece ortasına acı serpip göndermişlerdi ayrıca bir tane rokamız ve çiğ köftemiz de eksikti
...r
6 days ago
Acılı lahmacundan anlayışınız üzerine pulbiber serpmekmi gerçekten kıyması çiğ olmasınamı şaşıralım görüntüsüne mi yoksa katmerin yağ içinde süzülerek gelmesinemi yazık aldığınız paraya
...ü
1 month ago
Mekan ile aramızda 1-1,5 km vardır ama nasıl soğuk getirmeyi başardınız gerçekten tebrikler
...z
2 months ago
Ben hayatımda midemi bu kadar yakan bir pide görmedim bütün gece kıvrandırdı ağrısından mahvoldum ilk defa böyle oldum
...a
2 months ago
bu kadar kötü bir künefe hayatımda hiç yemedim içindeki peynir kalıp gibi yerinde duruyordu
...ı
2 months ago
Bu kadar kötü yemek hayatımda görmedim. Tavuk şiş kuru sanki 2 gün önce pişirmişler, Adana aynen öyle… Yemek, menüdeki fotoğrafta gösterilene hiç benzemiyor. Biz çok açtık ama hiç yiyemedik

