rider-banner-icon
  • Cag Kebab
  • Home-Made Cuisine
  • Kebab & Turkish
  • Pide & Lahmacun
  • Restaurant Delivery

Kartal Pide & Kebap & Çorba

Rating 3.8 out of 5 stars, 50 reviews
Barbaros Hayrettin Paşa Cd. 122/3A
...y6/5/2026çok güzeldi, notta dikkate alınmış. herşey çok iyi ,ellerinize sağlık
...n5/12/2026Süperrr
...r4/29/2026kurye çok tatlıydı
...n4/12/2026Pide ve lahmacun çok lezzetliydi, sıcak ve hızlı geldi. Kurye arkadaş hızlı ve saygılıydı kesinlikle tavsiye ediyorum.
...n4/11/2026Kıyması çok lezzetliydi, hamuru da tam çıtır kıvamındaydı. Gayet başarılı tekrar sipariş vereceğim 👍🏻
...ş4/12/202610 yıldız olsa 10 verirdim lezzet ve sıcaklığı gerçekten iyiydi semtimizin pidecisi
...g4/12/2026Lahmacun çıtır ve lezzetliydi kıyması ağır değildi kuryesi de çok efendiydi teşekkürler
...z4/8/2026Sıcak geldi tadıda çok güzel
...n4/7/2026Ellerinize sağlık çorba şifa oldu vallahi sağolun varolun 🤝🏻👋🏻🙌🏻✨
...r3/24/2026çok güzel ve doyurucu tavsiye ederim
...r3/24/2026Kuşbaşılı pide ve adana harika
...r3/21/2026yediğim en güzel kuşbaşılı pide hem çok güzel ve çok lezzetli
...n3/13/2026Tadı çok güzeldi ben kolay beğenen birisi değilimdir denemenizi tavsiye ederim tam puan :)
...n5/4/2026Adana'nın şahı gerçekten yediğim en iyi adana değil Burger King falan etin de en iyisi şaka da değil gerçekten çok iyi artık yeni favori yerim burası Burger King e inat 🙌🏻✨
...a5/7/20262 lahmacun 1 kıymalı yumurtalı siparişi verdim lahmacununun birisinin acılı olması gerekiyordu ama sadece ortasına acı serpip göndermişlerdi ayrıca bir tane rokamız ve çiğ köftemiz de eksikti
...r6/16/2026Acılı lahmacundan anlayışınız üzerine pulbiber serpmekmi gerçekten kıyması çiğ olmasınamı şaşıralım görüntüsüne mi yoksa katmerin yağ içinde süzülerek gelmesinemi yazık aldığınız paraya
...ü5/6/2026Mekan ile aramızda 1-1,5 km vardır ama nasıl soğuk getirmeyi başardınız gerçekten tebrikler
...z4/11/2026Ben hayatımda midemi bu kadar yakan bir pide görmedim bütün gece kıvrandırdı ağrısından mahvoldum ilk defa böyle oldum
...a4/9/2026bu kadar kötü bir künefe hayatımda hiç yemedim içindeki peynir kalıp gibi yerinde duruyordu
...ı4/5/2026Bu kadar kötü yemek hayatımda görmedim. Tavuk şiş kuru sanki 2 gün önce pişirmişler, Adana aynen öyle… Yemek, menüdeki fotoğrafta gösterilene hiç benzemiyor. Biz çok açtık ama hiç yiyemedik
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0000:15
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Selme Deveci

Kartal Pide & Kebap & Çorba