rider-banner-icon
...k09.04.2026çorba ve menemen çok güzel ve sıcaktı menemen dolu doluydu beğendim teşekkürler.
...ı07.03.2026Kurye o kadar geç geldi ki yemeği yiyemem diyordum. Restoran, kuryenin hatasını telafi edecek seviyede iyi bir yemek servis etti. Elinize sağlık.
...N25.12.2025harikaydı somun ekmek için tşk
...r08.12.2025harikaydı...
...k30.11.2025Harika porsiyon lezzet
...i11.12.2025Fena deyildi
...r10.11.2025gayet güzeldi
...k16.11.2025Yediğim en iyisi elinize sağlık porsiyonu da çok iyi
...n12.11.2025Hızlı geldi menemen ve yanındaki zeytin salatalık çok iyiydi elinize sağlık ekmek çok ufak gelir diye düşünüyordum fakat oda gayet yeterli geldi
...n11.11.2025On numara paketleme
...r04.11.2025Menemen güzeldi, benim sarımsaklı tercihim yanlıştı. Lezzetli ve doyurucuydu, çabuk geldi. Tekrar sipariş veririm ve tavsiye ederim.
...m11.12.2025Siparişten itibaren 1.10 saat sonra gelen sipariş için çok güzel yorumlar yapamıyorum.
...n07.02.2026Tadsız tuzsuz domates konserve domates sarımsaklı olsun dedim sarımsağın kendisi yok kokusu var içinde. İçine hazır sarımsak sosu koymuşlar kötü kokuyor sarımsağın kendisi pişmiş olur böyle kokmaz
...N30.12.2025Ekmek az gönderilmiş yazdığım halde notlara ve lezzet olarak 10/3
...M18.12.2025hayatımda yediğim en lezzetsiz, sulu menemendi. o kadar sulu yapılmış ki tüm poşet su içerisindeydi, paramıza yazık. ayrıca ayran gönderilmedi.
...N13.12.2025Kıymalı menemen söyledim ama ekşi kokuyordu ve ekşi tat vardı yiyemedim
...r29.11.2025hayatimda yedigim en kotu menemendi soganlar cok buyuktu ve cok sekerli bi tadi vardi 1-2 lokmadan sonra yenmedi
...r13.11.2025menemen söyledim ekmek göndermişler 🤣
Sunday03:1503:30