rider-banner-icon
  • Dessert
  • Express Delivery

Hacı İsmailoğlu

Express
Rating 4 out of 5 stars, 500+ reviews
Kültür Mah. Ziya Gökalp Cd. No: 24/18
...k6/4/2026bence güzel
...t4/11/2026Şahaneydi, fıstık sarmanın fıstığı , midye dolma içindekinden daha kaliteli ve yoğun geldı. Fıstık sarma çok daha güzeldi bu yüzden
...m3/6/2026Güüllaççç olayy nefisss bravoo
...r3/2/2026Muhteşem hep çok taze
...t2/3/2026Hepsi gayet lezzetliydi. Özellıkle fıstıklı padişahı çok çok begendik. Emeğinize sağlık
...n12/10/2025zamanında sipariş beyfendi kurye kardesimiz
...n12/6/2025Tulumba harikaydı. Çıtır çıtır çok tazeydi. Şerbet içinde yüzmüyordu. Çok çok beğendim. Elinize sağlık.
...n11/12/2025Küçük bir siparisti az gramaj icin de gönderim yaptığınız icin tesekkur ederim hizlica geldi kurye arkadaşa da tesekkurler
...ı10/21/2025Harikaydı bugün tekrar sipariş ettim özel baklava.
...k10/19/2025ekler güzel ve fiyatı da gayet uygun. trileçe de güzeldi.
...n9/11/2025Şerbeti biraz daha az olabilirdi ondan hariç Herşey taze ve lezzetliydi
...n8/7/2025Şiresi az sertti
...k3/30/2026frambuazlı trileçe fena değil, fiyatı uygun.
...n9/13/2025Kuru baklava yediğim en iyi baklavaydı soğuk baklava ve izmir bomba eh işte soğuk baklava çok şerbetliydi.
...n5/25/2026Karışık kuru pasta siparişi vermiştim. Tuzlu olarak tek çeşit, tatlı olarak tek çeşit olacak şekilde geldi “karışık”. Birer ikişer farklı çeşit tatlı/tuzlu kurabiye karışık gelir sanmıştım.
...n2/25/2026Tatlı tuzlu kurabiye çeşitlendirilmemiş bir çeşit tahinli bir de tuzlu gönderlmiş. Seçenek sunmamasına rağmen tek çeşit gönderilmesi doğru değil.tuzlu kurabiye kıtır değil, güllaç iyiydi.
...u8/5/2025Baklava taze değildi ama yine de güzeldi
...k7/9/2025soğuk baklava hafif değildi ağır bir tadı vardı.
...k6/17/2026Nadiren yorum yaparim ama bir yer bu kadar ozensiz olabilirdi. Bombalarin hem ici hem disi kupkuru. Kac gunluk tatli acaba da bu hale geldi
...ı5/11/2026triliceyi ıslattıkları süt bozuktu, ismine güvenip aldık pişman olduk. paketleme kötüydü. süt poşete dökülmüştü her yer kirlendi. tek kelime pişmanlık. paramız çöp oldu.
...Ü4/22/20262 ürün söyledim 25 dk gec geldi toplam 60 dk içinde ve gelen 2 üründe bayat
...y12/28/2025O kadar bayatki hepsi dağılmış paramparça olmuş, paketlemenize bayıldım özensiz ve keyfi…
...n11/4/2025kuru pasta cesidiniz cok azdi ve koyduklariniz da vasatti. Bir kg ismarladigima cok pisman oldum. Tulumba tatlisi da asiri kuruydu. bayat olup olmadigini dusundurttu. Bir daha sizden ismarlamam.
...ş11/16/2025bayat kurabiye göndermişler tatlı kurabiye dahada berbat çeşitlilik yok.
...k7/9/2025kadayıf yanıktı yerken ağıza yanık tadı geliyordu.lezzetsizdi
...A10/17/20258 tane koymuşlar 800 lira para aldılar
...ğ9/28/2025Ekler çikolatalı istedim. Sormadan başka ürün geldi.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0022:00

Restaurant information

KEP Address: h.i̇smai̇loglutatli̇ci̇li̇k@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0454160457600001