rider-banner-icon
  • Pide & Lahmacun
  • Restoran Teslimatlı

Etibol Pide & Lahmacun

3.2 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
AŞAĞI KAYABAŞI MAH. ÖĞRETMEN OKULU 5 SK. NO: 5 İÇ KAPI NO: A MERKEZ/ NİĞDE
...l20.06.2026ilk defa sıparıs verdim cok memnum kaldım kesinlikle dusunmeden verebilirsiniz 35dkda geldi sıcaktı, tadıda guzeldi gayet, salatası da guzeldi, boldu bundan sonra kesinlikle buradan sipariş vericem
...k23.05.2026güzeldi
...K12.05.2026Ürünler sıcak ve lezzetliydi hızlı teslimat içinse teşekkürler
...z27.04.2026lezzet olarak çok güzeldi ama içeceğim gelmedi
...n26.04.2026hızlı ve lezzetli ambalaj malzemeleri karton çok güzel
...n26.04.2026sıcak, lezzetli ve hızlı teşekkürler
...i18.03.2026Lahmacunlar çok güzel elinize sağlık
...k01.03.2026et yemeyi pek seven biri değilim kokusundan dolayı ama o kadar lezzetli ki çok severek yedim. Niğde de en iyi lahmacun yapan yer diyebilirim.
...İ28.02.2026Şahaneydi. Lezzetli ve sıcak. Teşekkürler.
...l25.01.2026Lezzetliydi ve hızlı geldi ellerinize sağlık
...l22.01.2026Tek kelimeyle efsane bir lezzet Niğde'de yediğim en iyi lahmacundu
...z09.01.2026Herşey mükemmel di
...k16.10.2025bu kadar hızlı beklemiyordum
...l10.09.2025elinize saglik
...Z23.08.2025Her zamanki gibi süperdi. Salata boldu teşekkürler.
...ı16.08.2025İlk siparişimdi hızlı ve lezzetliydi elinize sağlık
...y07.08.2025Gayet güzel
...n19.07.2025Sıcak ve hızlı geldi
...t07.03.2026Lahmacunlar sıcak geldi ama çok tuzluydu
...ç11.01.2026Çıtır değildi ve küçüktü
...n29.08.2025Güzel lezzetli ama sıcak gelse daha iyi olurdu 1 saati geçti paket
...r13.06.2026lahmacunun içindeki et et değildi tadı çok kötüydü midem bulandı kaşarlı pideyi yağa batırmışlar yiyemedim fiyatıda pahalıydı
...l22.05.2026siparişim eksik geldi acı istememe rağmen acı geldi poşet eklemiştim 38 adet parasını alıp ürünü koymamışlar
...r18.05.2026Lahmacun acısız istedim ama çok acıydı çocuğa yedirmek için aldım acısız istediğimizde acı katmayın lütfen
...n12.05.2026Hayatımda yediğim daha doğrusu yiyemediğim en kötüüü lahmacundu. etler pişmemiş çiğdi.
...t01.05.2026lahmacun tadi yoktu çıtır değildi servis gondermemisler zaten yanına meze de yoktu beğenmedim asla
...r01.04.2026Hayatımda yediğim en kötü lahmacundu .Adana lahmacun yazıyorsunuz ne içi benziyor ne hamuru.Ustelik gevrek olsun diye not düşüyorum bana henüz pişmemiş hamur kokan ürün gönderdiniz. berbat
...R27.02.2026bir iki senedir, çocuklara söylüyordum ama acısız söylememe rağmen sürekli acılı geliyor son zamanlarda, çocuk yiyemiyor. artık sipariş vermeyeceğim.
...u05.01.2026Ürün tatsız küçük ve salata beraber ve azıcık bişey bırakmışlar.
...ç05.01.20261 litre cocacola siparişim vardı 2 tane kutu kola pepsi yollanmış ayrıca pidelerde buz gibiydi sipariş verirken iki kere düşünürüm
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday00:0001:45
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Saturday10:3023:59
Friday10:4523:59
Sunday10:3020:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

SERKAN KORKMAZ

Etibol Pide & Lahmacun