rider-banner-icon
  • Salata
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Bıçakarası Restoran

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Esenşehir Mah. Nato Yolu Cad. No : 237
...u27.03.2026guzeldi
...u22.03.2026Bamya çorbası çok güzeldi teşekkür ederim
...a14.03.2026dört dörtlük
...n03.03.2026hızlı ve sıcak şekilde ulaştı..çok lezzetliydi.tekrar tercih edeceğim
...ç19.02.2026harika ellerinize sağlık
...a11.02.2026Muhteşemdi
...t06.02.2026Gerçekten enfes leziz harika. Harika ustam elinize sağlık çok teşekkür ederim ☺️
...K22.01.2026Siz bu işi biliyorsunuz. Elinize sağlık hayırlı işler
...n16.01.2026Sanırım İstanbul’da konyaya en yakın yapan yer burası…
...n16.01.2026çok iyiler
...u04.01.2026Özenle paketlenmiş temiz ve lezzetliydi teşekkür ederim
...o01.12.2025Aşırı iyi taze ve çok lezzetliydi ellerinize sağlık!!! Bol kazançlarınız olsun!!!
...a22.11.2025etli ekmeği beğendim.teslimatta cumartesi olasına rağmen hızlı idi
...l01.11.2025Her zamanki mükemmel
...z26.10.2025Etliekmek lezzetliydi.. sivas usülü istediğimiz gibi
...l23.09.2025Lezzeti yerinde paket olduğu için gerçekliği gidiyor ama onada yapacak bişey yok
...n31.08.2025👍
...P11.03.2026Elinize saglik
...t10.01.2026İlk kez denedim gerçekten lezzetliydi ellerinize sağlık
...z12.12.2025Restoranda yemiştim çok lezzetliydi. Aslında lezzette bir sorun yok ama paket servisinde geçen süre maalesef pideleri hamur gibi yapmıştı. Yazık olmuş o lezzete yani. Belki de paketleme değişmeli…
...m16.03.2026Sipariş notu okumamışlar yanlış geldi ama lezzet var
...n16.01.2026diğer 4 siparişimde etliekmek vb yedim çok güzeller fakat tandırın yağı geldiğinde donmuştu…
...s07.01.2026Et çok güzel pişmiş tel tel gramajı da gayet doyurucu. Mümkünse yanında etin suyundan azıcık rica ettim göndermemişler canları sağolsun. Sadece paketlemeden memnun kalmadım biiraz daha profesyonel olb
...r22.11.2025Soguk geldi
...k24.03.2026yag icinde yuzen bir kac minicik et parcasi
...A24.03.2026Kutu kola istemiştik şişe kola gönderildi
...a29.03.2026Bir saatin sonunda kenarlari yanik buz gibi geldi. Kutuyu posete bile koymamislardi. Hava soguk bir derece tolere edilebilir ama en azindan kutu posette olsa bu kadar soguk bir yemek gelmezdi.
...r24.03.2026Yemek inanılmaz yağ dolu ekranda gözüktüğü gibi gelmedi ve baharat dolu
...i16.03.2026lahmcn vasat gram tuz yok hamurda yada lahmcn icinde bide yanındaki garnitür yok gibi .bamya çorbannherhalde dibini gondermisler bamyadan çk çorbanın dip tortu var.icli köfte güzel.etli pde iyi.tatl 0
...i13.02.2026Hiç beğenmedim çok kötü haynasal yağ ve is kokuyor hemde resimde olduğu gibi değil arka but iki kaçık pilav
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1521:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: kalokantacilik@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0484227891700001