rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Pide & Lahmacun
  • Restaurant Delivery

Yaren Pide

Rating 4.1 out of 5 stars, 3000+ reviews
Kötekli Mah. 249 Sok. No:3/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n6/10/2026o kadar sıcaktı ki usta pideyi sanki benim mutfakta yapmış gibi lezzeti de yerindeydi teşekkür ederim
...n5/20/2026kaşarlı efsane
...n5/19/2026Yemeğin hakkını veriyorsun kral
...a4/30/2026Harikaa
...k3/24/2026Lezzetli fakat biraz geç gelebiliyor
...n2/16/2026elinize sağlık. yemeği çok geç getirmeleri dışında bir sorun yaşamadım.
...n2/6/2026Eksiksiz ve Çok hızlı geldi. Herşey çok güzeldi. Sadece acısız diye belirtmeme rağmen acılı geldi.
...r1/26/2026Efsaneeeeee
...k10/10/2025Lezzetli
....9/22/2025mükemmeldi
...N7/26/2025hızlı, lezzetli ve özenli
...n5/21/2026Lahmacun benim damak tadıma pek hitap etmiyordu, kuşbaşılı kaşarlı oldukça lezzetli ve eti bol
...y6/19/2026hamuru biraz kalındı
...r5/5/2026hızlı ve lezzetli geldi.
...t10/14/2025Lahmacunlar cok kucuk ama güzeldi
...r10/3/2025Lezzet olarak güzeldi fakat lahmacunu acılı istedim üzerine pul biber sürüp yollamaları tadını kaçırmıştı.
...n6/18/2026doyurucu değil porsiyonlar küçük
...E1/25/2026 Pidenin ekmeği pişmesi, kıtırlığı ise gayet güzeldi. ama ana unsur kuşbaşı et ve et sanki salçalı bir sos ile soslanmis, biraz garipti, tuhaf geldi ve pek güzel değildi.
...r1/11/2026Reis bi ıslak mendil peçete falan koysaydın
...m10/18/2025lahmacun guzel ama soguk geliyo isitmak durumunda kaldim :(
...n5/20/2026Lezzetli porsiyonlar 1.5 sipariş edildiğinde doyuracak şekilde
...n5/7/2026Lezzet güzel su dahil düşünülmesi çok hoş, fiyatlar biraz daha cep dostu olabilir teşekkürler
...ü10/8/2025Kuşkaş çok iyiydi ama kıymalıya biraz acı atabilirmişsiniz ama ellerinize sağlık yine de çok güzeldi
...a9/1/2025Siparişi getirirken kuryeyi arı sokmuş çok üzüldüm çok geçmiş olsun🙏🏻 Buna rağmen siparişim geldiğinde sıcacıktı. Kurye çok güleryüzlüydü. Pideler de çok lezzetliydi. Kurye 5 yıldızdan fazlası...
...m8/29/2025tadı güzeldi elinize sağlık
...z7/4/2025Gayet güzel tadı tavsiye ederim ama yanında çok ekmek gönderiyosunuz israf olmasın.
...e10/24/2025Tatları güzeldi ama teslimat süresi çok uzundu o yüzden yemekler biraz soğumuş, daha hızlı gelirse güzel olur elinize sağlık
...a10/13/2025tadı güzeldi sıcak geldi ve kurye de hızlıydı
...u5/15/2026Usta lahmacunu nasıl kötü yapabildiniz ? Bilmiyorum böyle gelmiuordu bu. Lahmacun canavarı (ben) ilk defa kendimi yemek için zorladım
...w5/4/2026duble gibi değildi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0000:55
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:59

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Hüseyin Dekin

Yaren Pide