rider-banner-icon
  • Burger
  • Express Teslimat

Salash Burger

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 4000+ inceleme
Demokrasi Bulvarı No 86*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...z26.05.2026kurye gerçekten çok nazik .
...z17.05.2026kurye çok beyfendi birisi. umarım öğrencidir ileride daha iyi yerlere gelir .
...n13.05.2026Harikaydı ellerinize sağlık çok lezzetliydi sıcacıktı teşekkür ediyorum doyurucu da
...a13.05.2026bu kadar doyurucu ve lezzetli bir menü yaptığınız, siparişi eksiksiz ve sıcak getirdiğiniz teşekkür ederim. patates de burger de çok güzeldi elinize sağlık🤌🌸
...e09.05.2026Yediğim en iyi hamburger
...c08.05.2026biraz baharat aroması fazlaydı. tuzlu değildi ama baharatı boldu. paketleme daha iyi olabilir bence çünkü çıtırlığını kaybetmişti patates ve soğan halkası. yine de lezzetliydi. teşekkür ederiz.
...i04.05.2026Lezzetli ancak kampanyaya girince sipariş edebiliyoruz :)
...z01.05.2026İlk defa olumlu yorum yazacağım bir sipariş oldu. hiç düşünmeyin sipariş verin . Lütfen salash burger sizde kalitenizi bozmayın. Adam gibi hizmet almak ne kadar güzelmiş.
...z01.05.2026ikinci defa sipariş verdim. hem beni hemde geç saatlere kadar çalışan personelini kaliteli lezzet ve hizmet kaliteniz sayesinde sürekli Bir müşteri kazandınız.
...k23.04.2026Çok başarılı 👍🏻
...I26.03.2026Muhteşemmmm yazmaktan yoruldummmm:)))))
...I26.03.2026Muhteşemmmmm
...a26.03.2026Hızlı ve lezzetli teslimat için teşekkür ederiz.
...n24.02.2026Herşey mükemmel kalite kokuyo şiddetle tavsiye ediyorum
...k22.02.2026Her zaman afiyetle yiyorum. Keşke marullu domatesli falan seçeneğiniz olsa çok mutlu olurdum. Emeğinize sağlık teşekkürler
...o22.01.2026Lezzetli ,özenli paketleme ,sıcak geldi
...z25.12.2025Denemek için sipariş verdik fakat ızgara tavuk hamburger ekmeğinin içinde pek olmamış :) diğer hamburgerleriniz çok iyi ama bu damak zevkimize uymadı. Seven için sıcak ve iyi pişmiş geldi teşekkürler
...i23.12.2025uzun zamandır bu kadar iyi bir burger yememiştim. elinize sağlık
...k21.11.2025uygun fiyata bir sürü atıştırmalık geldi sıcaktı da
...n19.11.2025Dünyanın en iyi hamburgeri mi bilmiyorum ama çoook iyiiii.
...k16.11.2025Kesinlikle çıtır tavuk snitzelli falan da yapmalısınız. Ek olarak soğan halkası aldıysam onlara da sos koymalıydınız. Ayrıca ranch sos ranch sos gibi değildi. Bence değişmeli markası.
...k09.11.2025Her seferinde memnun kaldığım bir işletme. Emeğinize sağlık teşekkürler
...ğ06.11.2025İlk siparişimdi hızlı ve lezzetliydi teşekkür ederim
...u05.11.2025efsane budur işte kurye hızlı saygili
...m18.10.2025Ürünler harikaydı. Favorim Salash burger
...k27.09.2025Çok güzel hazırlanmış emeği geçenlere teşekkür ederim
...e25.09.2025Güzel lezzetli temiz süper.
...l20.09.2025Lezzetli ve doyurucu. Lütfen bu güzel hamburgerlerin yanında insanları cola turka/didi vs içmek zorunda bırakmayın, yemeğin keyfini düşürüyor.
...u19.09.2025Muazzam
...r16.09.2025Mükemmel hız mükemmel lezzet
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0000:15
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: gokhan.alet@hs01.kep.tr

MERSIS No: