- Waffle
- Express Teslimat
Levent Waffle
Levent Waffle Değerlendirmeler
...u
1 Hafta Önce
harikasınız!
- Tabakta Waffle500 TL
- Belçika Usulü Çıtır Waffle500 TL
...r
3 Hafta Önce
Malzeme bolluğundan zor yedik vallahi aldığınız para helal olsun lezzet teslimat hız her şey kusursuz
- Sandviç Waffle500 TL
- Belçika Usulü Çıtır Waffle500 TL
...u
2 Ay Önce
Güzel
- Tabakta Waffle500 TL
...n
2 Ay Önce
hem malzemeleri bol koyuyorlar, hem taze hem de sıcacık şiddetle öneriyorum!!!!
- Bowl Waffle500 TL
...n
3 Ay Önce
notumu dikkate aldıkları için ayrıca teşekkür ederim çok güzeldi 🥹
- Bowl Waffle500 TL
...n
4 Ay Önce
çok iyiydi teşekkürler
...ş
5 Ay Önce
Aşırı lezzetliydi tüm malzemeler taze ve boldu. Teşekkür ederim
- Tabakta Waffle500 TL
...S
7 Ay Önce
Hamurun yumuşaklığı ve lezzeti efsaneydi,ellerinize sağlık çok beğendim hep buradan isteyeceğim bundan sonra🩵Ayrıca çok hızlı geldi kurye de çok kibardı çok teşekkürler
- Tabakta Waffle500 TL
...a
7 Ay Önce
Levent waffle kalitesi her yerde aynı. Waffle biraz soğuyor tabii teslim edilene kadar ama lezzet harika.
- Tabakta Waffle500 TL
...r
7 Ay Önce
her zaman süpersiniz teşekkürler
- Tabakta Waffle500 TL
...o
8 Ay Önce
yeterince hızlıydı ve lezzetliydi
- Tabakta Waffle500 TL
...r
8 Ay Önce
Çok lezzetliydi ellerinize sağlık
- Sandviç Waffle500 TL
...Ç
6 Ay Önce
Bol malzeme , pişmemis hamuru..
...k
6 Ay Önce
Verdiğim siparişle alakasız bir waffle geldi. Waffle hamuru da fazla yumuşak. Bu fiyata daha düzgün bir waffle gönderilebilir
...n
6 Ay Önce
Bayıldımmm
- Tabakta Waffle500 TL
...ü
7 Ay Önce
İçine sütlü çikolatasını okadar az koymuşsunuz ki boş ekmek yer gibi oldu
...z
2 Ay Önce
Çikolata veya waffle hamuru beklemiş gibi, 2 saatdir çok kötü karnım ağrıyor baya kötü yaptı beni.
...n
8 Ay Önce
Hiç restoranda yediklerimiz gibi değildi çikolatası çok çok azdı tatlı yediğimizi anlamadık, lezzet alamadık. Gelmesi de uzun sürdüğü için çıtırlığı gitmişti
...l
7 Ay Önce
Tam anlamıyla rezalet. 1 yıldız bile fazla. Meyveler taze değildi. Hadi meyveleri anlarım da bir waffleda o an yapılan (!) hamur nasıl bayat olabiliyor. Kullanılan şekerleme çikolata da kalitesiz.
...a
11 Ay Önce
Rezalet her geçen gün kötüleşiyor mağazanızda asla böyle değil
...a
11 Ay Önce
Puanının düştüğü kadar var her söylediğimde çikolata miktarı azalıyor hamur kısmında bir parça bile çikolata yok neredeyse rezalet üstüne geçirip bırakmışlar poşette bi açıyoruz ters duruyo

