rider-banner-icon
...n28.01.2026Pilavın yağı ve tuzu çok dengeliydi ağır hissettirmedi
...k09.07.2025Gayet lezzetliydi denenmesi gereken yerlerden birisi
...k09.07.2025lezzetli ve güzeldi
...r27.11.2025piav kıtır kıtır malesef.. pirinci değiştirin bence..
...t22.12.2025keşke nohutları biraz pişirseydiniz, domatesler ve turşular da taze değildi, köfte de pişmemiş gibiydi
...u26.11.2025Köfte küçüvüktü. Porsyon küçüktü
...z26.11.2025Ben hayatımda bu kadar kötü bir yemek yediğimi hatırlamıyorum köfteler kokuyor nohut pişmemiş dalga geçer gibi birde fiyatı çıkartıyorlar değmez aç kalın ama yemeyin
...z05.12.2025Yağlı yağlı oilav üstüne pilavdan bağımsız pişen nohut atmışlar koyun eti kokuyordu köfteler yanlış anlamayın beğenmedim şahsen içimde almadı köfteyi
...v18.11.2025Mecbur değilseniz yemeyin ya. Tavuk pilavı da bu kadar kötü yapabilmek ilginç.