rider-banner-icon
  • Döner
  • Tavuk
  • Express Teslimat

Misos Hatay Döner

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 42 inceleme
Namık Kemal Cd. NO:17/A
...a01.06.2026Tadı güzel ama servis berbat üstünü sardığınız kağıtlar eriyo gelene kadar lavaşla aynı oluyo kağıt yiyoruz
...v25.05.2026hayatımda en yedim güzel döner buydu
...l21.05.2026çok lezzetli aldığı paranın hakkını fazlasıyla veriyor tavsiye ederim ilk defa sipariş verdim çok beğendim
...r20.05.2026Sizden yorumlara bakarak ilk defa sipariş verdim. İnsan gerçekten döner yediğini anlıyor çok lezzetli ve güzeldi. Ellerinize sağlık birde gönderdiğiniz küçük hediyelere çocuklar çok mutlu oldular tşk
...n15.05.2026Güzel
...n12.05.2026Çok kisa surede geldi servisde guzeldi yaninda biber pecete tuz kurdan vardi tadi da harikaydi ilk defa burdan aldim ve memnun kaldim tavsiye ederimm
...r04.05.2026çok güzeldi içi dolu dolu elinize sağlık
...n02.05.2026Son zamanlarda yediğim en iyi tavuk dönerdi herşey tam kıvamındaydı sıcacık ve çok lezzetliydi emeği geçen herkesin ellerine sağlık süpersiniz
...x28.04.2026ikram için teşekkür ediyorum dönere gelirsek bundan sonra burdan yiyecegim kesin iyi çalışmalar
...k23.04.2026Fiyata göre çok iyi
...r22.05.2026Soslu doner aşırı tuzluydu biraz sos un tuzunu azaltsanız harika olur sandevic arası doner ise güzeldi İkram icecek için teşekkür ederim ☺️
...n19.05.2026Bence fiyat performans hem uygun hem guzel ici dolu ama sadece bana cok mayonez var gibi geldi ellerinize saglik cikolata ickn tesekkurlerr
...ş24.05.2026marul olmamış ekmek kötü ama et iyi
...U26.05.2026Hayatimda bu kadar kotu bi durum yemedim gereksiz uzun ve ilk isiriktan sonra tamamen hepsi dagiliyor cok gereksiz bi isti
...z24.05.2026hiç beğenmedim eti tam pişmemiş olan vardı tadını da beğenmedim
...ı20.05.2026ilk defa sipariş verdim çok kötüydü hiç beğenmedim içinden kuyruk uağı çıktı
...a19.05.2026doneriniz kokuyordu kusura bakmayın da yiyemedim bile
...k19.05.2026ekmeği çok sertti doğrusu beğenmedim döneri
...m12.05.2026bazı et parçaları yanmıştı ve çok çıtır idi etler kuruydu kıvamını begenmedim ekmek asimetrikdi optimizasyon saglanılmamıştı lezzeti çok yavan ve aromadan mahsur gibiydi 10/2 bir daha hizmet almam
...n02.05.2026Hayatımda yedigim en kötü dürüm olsa gerek lavas patates ve sos yedım resmen dönere ait bişey yoktu vıcık vıcık sos vardı lavas resmen yapış yapıştı
Monday,Thursday,Sunday11:0023:00
Tuesday,Wednesday,Saturday11:0023:59
Friday11:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: