rider-banner-icon
  • Waffle
  • Restoran Teslimatlı

Çikolata Evim

4.5 üzerinden 5 yıldız, 63 inceleme
Çikolata Evim Serik, İşler Cd. No: 25A
...n02.06.2026Tam olarak tatlı ihtiyacımı karşıladı çok lezzetliydi
...i02.06.2026hiç bir zaman pişman etmeyen işletme favvvv
...r27.05.2026cok lezzetli
...k20.04.2026serikte devamlı severek yediğim tek çikolatacı.normalde açelya ( waffle) yerim ama bu sefer değişiklik olsun diye dubaicup yedim , elinize sağlık.
...k12.04.2026Çooook güzeldiiii
...k02.04.2026hava yağmurlu olmasına rağmen çok hızlı getirdiler servis özenliydi tatlı da çok lezzetliydiii
...t26.03.2026Servis cok hızlıydı.Ürünler gayet sıcak ve taze,özenli paket..Tesekkür ederiz.
...ü20.01.2026Kapanışa yakın olmasına rağmen çok hızlı geldi çokta lezzetliydi teşekkürler :)
...g26.10.2025Çikolata kalitesi ilk lokmada kendini belli ediyor. Teslimat hızlıydı paket özenliydi.
...U16.05.2026kurye hızlıydı. eliyle koymuş gibi buldu adresi :) Ahmet bey teşekkür ederim. çikolata evim lezzeti tartışılmaz
...t27.10.2025San Sebastian efsaneydi.Kıvamı tam tutmuş, içi yumuşacık, çikolata tadı mükemmel dengede. Paket servis olmasına rağmen taptaze geldi ve çikolatası sıcacık..Çikolata Evim kalitesini yine konuşturmuş
...k26.10.2025Sürekli sipariş veriyorum tatlılarını çok beğeniyorum ilk kez san sebastian söyledim çok lezzetliydi elinize sağlık
...k26.10.2025çok lezzetli ve tazeydi paketleme de çok özenliydi ellerinize sağlıık
...t27.10.2025Hayatımda yediğim en iyi kruvasandı
...r15.06.2026Muz istememe rağmen konmuş kek normalden çok daha az ve çikolatanın tadı da değişmiş eski lezzeti yok notlara bakılmıyor
...p13.05.2026Çilekler sulanmıştı beni hayal kırıklığına uğratınız :(
...x07.01.2026Normalde memnun kaldıgım bir restran grand rocher olana koyulan meyveler resmen bozuktu çilegi tadı degişik muzu kararmış agza gelince tadı belliydi böyle bir yere yakıştramadım
...z20.07.2025çikolatası güzeldi cheesecake için aynı şeyi düşünmüyorum fiyatına göre kötüydü
...t09.09.2025Siparişim bir saat sonra falan geldi üstü dökülmüş şekildeydi çikolata hiç yoktu resmen yediğim en kötü waffledi diyebilirim önceden söylediğimde hiç böyle birşey olmamıştı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: serikcikolata@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0762059692300001

Satıcı Ticari Unvanı

SERİK ÇİKOLATA TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ

Çikolata Evim