- Waffle
- Restaurant Delivery
Çikolata Evim
Çikolata Evim Ratings & Reviews
...n
3 weeks ago
Tam olarak tatlı ihtiyacımı karşıladı çok lezzetliydi
...i
3 weeks ago
hiç bir zaman pişman etmeyen işletme favvvv
...r
4 weeks ago
cok lezzetli
- Açelya Waffle (Büyük Boy)625 TL
...k
2 months ago
serikte devamlı severek yediğim tek çikolatacı.normalde açelya ( waffle) yerim ama bu sefer değişiklik olsun diye dubaicup yedim , elinize sağlık.
- Myra Dubai Cup625 TL
...k
2 months ago
Çooook güzeldiiii
- Açelya Waffle (Büyük Boy)625 TL
- Akşam Sefası Brownie475 TL
...k
2 months ago
hava yağmurlu olmasına rağmen çok hızlı getirdiler servis özenliydi tatlı da çok lezzetliydiii
- Grand Rocher525 TL
- Iced Latte237,50 TL
...t
3 months ago
Servis cok hızlıydı.Ürünler gayet sıcak ve taze,özenli paket..Tesekkür ederiz.
...ü
5 months ago
Kapanışa yakın olmasına rağmen çok hızlı geldi çokta lezzetliydi teşekkürler :)
- 2'li Açelya (Küçük Boy) Menü875 TL
...g
8 months ago
Çikolata kalitesi ilk lokmada kendini belli ediyor. Teslimat hızlıydı paket özenliydi.
- Çikolatalı Bask Cheesecake525 TL
...U
1 month ago
kurye hızlıydı. eliyle koymuş gibi buldu adresi :) Ahmet bey teşekkür ederim. çikolata evim lezzeti tartışılmaz
...t
8 months ago
San Sebastian efsaneydi.Kıvamı tam tutmuş, içi yumuşacık, çikolata tadı mükemmel dengede. Paket servis olmasına rağmen taptaze geldi ve çikolatası sıcacık..Çikolata Evim kalitesini yine konuşturmuş
- Çikolatalı Bask Cheesecake525 TL
...k
8 months ago
Sürekli sipariş veriyorum tatlılarını çok beğeniyorum ilk kez san sebastian söyledim çok lezzetliydi elinize sağlık
- Çikolatalı Bask Cheesecake525 TL
...k
8 months ago
çok lezzetli ve tazeydi paketleme de çok özenliydi ellerinize sağlıık
- Kruvasan (Özel Kremalı)550 TL
...t
8 months ago
Hayatımda yediğim en iyi kruvasandı
...r
1 week ago
Muz istememe rağmen konmuş kek normalden çok daha az ve çikolatanın tadı da değişmiş eski lezzeti yok notlara bakılmıyor
...p
1 month ago
Çilekler sulanmıştı beni hayal kırıklığına uğratınız :(
...x
5 months ago
Normalde memnun kaldıgım bir restran grand rocher olana koyulan meyveler resmen bozuktu çilegi tadı degişik muzu kararmış agza gelince tadı belliydi böyle bir yere yakıştramadım
...z
11 months ago
çikolatası güzeldi cheesecake için aynı şeyi düşünmüyorum fiyatına göre kötüydü
...t
9 months ago
Siparişim bir saat sonra falan geldi üstü dökülmüş şekildeydi çikolata hiç yoktu resmen yediğim en kötü waffledi diyebilirim önceden söylediğimde hiç böyle birşey olmamıştı

