rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Express Teslimat

Zulada Sokak Lezzetleri

TESLİMAT
3.2 üzerinden 5 yıldız, 51 inceleme
Kızılay mahallesi menekşe 1cadde 6-z16 Çankaya Ankara Menekşe pasajı
...n26.06.2026Aşırı beğendim. Malzemesi boldu, tadı güzeldi
...ı21.06.2026çok teşekkür ederim ilgiliniz için ve hızlı geldi siparişim tavsiye ederim geyet başarılı
...i20.06.2026Adana çok lezzetliydi müdavim olacağız artık ikram için teşekkür ederiz ;)
...n09.06.2026tadı güzeldi ve sıcacık geldi siparişim, bir gün menü olarak öıkarıp içecek ve lavaş da eklerlerse çok güzel olur
...z06.06.2026Yedigim en iyi adana kebaplardan biriydi elinize saglık
...z05.06.2026dürüm gayet güzeldi
...i04.06.2026Bu ikinci siparişim sanırım menüde ki herşeyin tadına bakicam böyle giderse yazılan notları dikkate alan yemek sepetin de az firmaya rastladım inanın bide fiyatlara göre tadlar cidden çok güzel
...u03.06.2026Abartasız bugüne kadar yediğim en iyi tavuk. Restaurant ilgili ve memnuniyet odaklı.
...z02.06.2026HAYATIMDA YEDİĞİM EN LEZZETLİ KÖFTE ELLERİNİZE SAĞLIK 10 yıldız bile hak ediyorsunuz teşekkür ediyorum emeğinize
...i01.06.2026Firmayı ilkkez demiyorum sokak lezzetleri kolay görünür ama lezzetli yapmak temiz olmak kibar olmak zordur. Ama gerçekten teşekkür ediyorum çok lezzetli ürünler tertemiz sunum. Tekrar görüşmek üzere
...ş31.05.2026Siparişte küçük bi sorun çıktı ama hemen arayıp çözdüler çok teşekkür ediyorum ilgileri için her şey çok güzeldi
...v30.05.2026Iyi dürümler burada.
...k26.05.2026Çok başarılıydı teşekkür ediyorum
...n26.05.2026Yoğurt sosu biraz fazla geldi ama lezzet olarak iyidi
...n25.05.2026Elinize emeğinize sağlık
...s25.05.2026Çok güzel herkese tavsiye ederim ellerinize sağlık çok güzel
...r24.06.2026adanası çok lezzetli çok beğendimmmmm ekmeği bir tık ince olabilir sadece
...a16.06.2026ekmek biraz kuruydu onun dışında lezzeti çok güzeldi
...I22.06.2026çok beğenmedim.
...n21.06.2026Salata beklemiş rengi sararmıştı çürümeye yüz tutmuş hafiften kokmaya başlamıştı bunun dışında tavuk şiş fena değildi salataya dikkat ederseniz iyi olur
...z21.06.2026Yani ne desem bilmiyorum gerçekten. Adana gayet lezzetli de bu fiyata bu porsiyon dalga mı geçiyorsunuz merak ediyorum sadece… alacak arkadaşların haberi olsun porsiyon AŞIRI AZ
...y19.06.2026eti çiğ salatası bozuk geldi kebabı çiğ gibiydi bitek köftesi güzeldi.
...i23.06.2026vallahi yemek söyledim 4,5 saatte falan geldi buz gibi kuryenin makinesi çalışmıyor bu kadar uzağa o zaman sipariş vermeyin yani kötüydü
...n15.06.20261 saat 40 dakika sonra kurumuş bir ekmek ve kurumuş etleri getirdiler,iptal de edilmiyor sanırım o kısım uygulamanın politikası.
...n13.06.2026et tadı alamadim sadece is tadı vardı
...N10.06.2026tek kelime ile rezalet
...k10.06.2026aşırı tuzluydu adanada o kadar tuz vardı ki anlatamam ayranıda büyük istedim ama küçük geldi
...ş09.06.2026Belirtilen saatten çok sonra kuryeye vermişler kurye de geç getirdi zaten geldiğinde buz gibiydi ve domates ile soğan ekmeğe yapışmıştı tavuk da ne yazık ki çiğdi
...n07.06.2026Düşme ha!
...r27.05.2026içindeki soğan domates etten fazlaydı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:3023:45
Sunday12:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: