rider-banner-icon
  • Burger
  • Express Teslimat

Burger Yiyelim

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Mehmetçik Mah. Doğan Demircioğlu Cad. No:2 Pamukkale / Denizli
...n20.06.2026Tek kelimeyle mükemmmellll
...z20.05.2026çok lezzetliydi çocuklar sevdi
...z12.05.2026Çoğu burger restorantından iyi hem de sıcak getirildi,teşekkür ederim
...z22.04.2026Tek kelime mükemmel
...S20.03.2026MÜKEMMELSİNİZ
...K19.03.2026Patates canım çekmişti,hamileyim, menülere bakınırken ilk kez siparis verdim. patates kızartması olsun hamburgerler olsun sıcacık, tazecik ve bol geldi. Ellerinize sağlık. Hayırlı işler olsun 🙏🏻🙏🏻
...p24.01.2026Hem lezzetli hem hızlı hemde sıcak.. Hepsi çok güzeldi ellerinize sağlık:))
...M24.01.2026gerçekten çooook lezzetli, tavuk burgerini de özellikle herkese öneririm. gerçek bi tavuk yediğinizi anlıyorsunuz, sipariş de beklediğimden çok hızlı elime ulaştı
...z23.01.2026Eksiksiz ve hizli geldi, her sey cok guzeldi
...n22.01.2026👏👏👏
...t18.01.2026bu zamana kadar yediğim en güzel hamburger çok tşk ederim
...n11.01.2026Lezzetli
...l02.01.2026Kızım çok seviyor teşekkür ederiz Soğan halkası çıtır tavuk bı harika.
...İ18.12.2025Denizlide tek mekan:))
...y17.12.2025uzun zamandır bu kadar taze hamburger yemedim ve ilk ısırdığımda ağzım yandı o derece sıcaktı, tadı da çok iyiydi umarım kaliteyi bozmadan devam eder
...ı19.11.2025denizlinin yeni kralına selam durun
...t19.11.2025İkinci kere sipariş veriyorum burgerleri o kadar güzel ki kesinlikle bundan sonraki burgercim burası 🤍
...l18.11.2025Burger yiyelimin hangi şubesinden yesek aynı lezzet. Eti ekmeği sosu hepsi çok iyi. Burger seçiminde risk almak istemeyen burayı tercih etsin çok başarılı
...N27.09.2025hayatımda yediğim en güzel büyük burger di köftesi ekmeğinden bile büyüktü köftesi kalın ve çooook lezizdi kesinlikle bundan sonra ilk tercihim her zaman burger yiyelim olucak
...a25.09.2025Denizlinin en iyi burgercisi, geldiğinden beri 10. yiyişim nerdeyse kesinlikle deneyin tavuğu da çok güzel kanatı da hamburgeri zaten efsane mutlaka deneyin istanbulda giderdik hep sonunda denizlide.
...r25.09.2025Bayıldım uzun zamandır yediğim en iyi burger teşekkür ederim
...n24.09.2025çok başarılı
...a18.09.2025İstanbulda yemiştim denizliye gelsin diye hep dua ederdim. Sonunda geldi hahaha eti ayrı lezzetli tavuğu ayrı lezzetli kemiksiz çıtırda söyledim o da çok güzel patateslerin baharatları da harika.
...n18.09.2025lezzeti gayet güzeldi. Paketlemesi özenle yapılmış.Bu şekilde devam ederse devamlı hamburger yiyebileceğim yer olabilir.
...z05.10.2025nugget bomba gerçekten çok iyiydi ama hamburgerin eti çiğ kalmıştı ona biraz daha dikkat ederseniz sevinirim
...m17.02.2026Gayet lezzetli
...k18.03.2026iptal edilip yine sipariş ettim sıcak ve çok lezzetliydi elinize sağlık teşekkürler
...n17.04.2026Köfte kuruydu ve tadı çok yavandı ekmeğinide beğenmedim hamburgerin içeriği zaten boştu üç köfte ve peynirden ibaretti kesinlikle bu fiyata değmez ilk defa sipariş vermiştim bu son siparişim oldu.
...a19.03.2026çok soğuk geldi Burger içi boştu neredeyse
...N04.03.2026Söylediğim cheese burgerin eti kokuyordu tadı da değişik gelmişti ama yine de önemsememiştim. Yedikten birkaç saat sonra şiddetli bir mide ağrısı yaşadım sabaha kadar. Bozulmaya yüz tutmuş etleri
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0541015732400013