rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Sefa Fırın

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Fazlı Meto Bulvarı, Safir Mahal A-3 Blok/ 5
...n19.05.2026Hızlı özenli ve lezzetli çok teşekkür ediyoruz
...n16.05.2026çok hızlı geldi ve sıcacıktı simit baya lezzetliydi sadece poşet çok küçüktü paketlemeye biraz özen gösterilise lezzet ve hız açısından memnun kaldık teşekkür ediyoruz
...r19.04.2026Özellikle dereotlu poğaçaları harikaydı hepsi harikaydı . İkram için teşekkürler 🙏🏻
...ı28.03.2026sürekli sipariş verdiğim ve memnun kaldığım tek fırın. ismi duyulmuş bır çok fırın var satılmayan bi kaç çeşit elınde kalan ürünleri yolluyorlar. fakat burdan aldığım ürünler hem taze hem çeşitli
...r19.03.2026Her şey çok güzeldi hiç bir siparişimde sorun yaşamadım🌸teşekkürler🌸
...109.03.2026poğaçalar çok lezzetliydi ikram bile yollamışlar çok teşekkür ederimm 💓
...n31.01.2026Hep taze gönderiyorlar 👌 sıcak ikramlar için teşekkür ederim. Sosislinin sosisi bence azdı küçük küpler halinde daha fazla katılda daha lezzetli olabilir.
...n03.01.2026Ürünleri taze ve lezzetli, tavsiye ederim
...y22.12.2025Taze ve lezzetli
...r18.12.2025Hersey harikaydı taze güzeldi ve ürün olmamasına rağmen tatlı bir not yazıp yerine yine harika şeyler göndermişlerdi çok teşekkür ederim
...u04.12.2025her şey taptazeydi elinize sağlık ikram için teşekkürleerr🥰🥰
...z23.11.2025Ürünleriniz çok güzel. Çok lezzetli. Elinize sağlık.
...n19.11.2025Akşam saatlerinde istememize rağmen poğaçalar taptazeydi ,fırın sütlaç da lezzetliydi ve çok hızlı geldi
...u11.11.2025hayatımda yediğim en güzel eklerdi üstündeki çikolata sosu azdı sadece ama kremasını yerken ağlayacaktım güzelliğinden. fiyat performans olarak mükemmel ötesi elinize sağlık
...z30.10.2025bu Pastanenin Ürünleri bi harika ❤️
...z13.10.2025tek kelimeyle harika 🧿
...I09.09.2025Çok güzel ilgilendiler ilgi ve alakanız için teşekkür ederim
...r04.08.2025Çok hızlı geldi ve tazeydi ikramda bulundukları içinde teşekkür ederim (;
...n18.07.2025İlk defa sipariş oluşturdum ama asla son olmayacak. Lezzetler harikaydı. Ayrıca notları dikkate aldığınız ve küçük ikramınız için de teşekkürler.
...r24.05.2026Sipariş verirken her ürün için bu ürün yoksa tüm siparişi iptal et demem gerektiğini öğrendim, misafir ağırlayacaktım ürünlerim kalmadığı için eksik geldi üzüldüm .
...k27.06.2025olmayan ürün iadesi yapılmadı bir yıldızı o yüzden kırdım ulaşamıyorum da müşteri hizmetlerine
...s23.10.2025restorandan aldığımda sıkıntısız lakin eve söylediğimde bayat
...n23.06.2025Verdiğim sipariş gelen farklıydı çikolatalı pasta söyledim meyveli geldi
...l20.06.2026Büyük hayal kırıklığı şöbiyet demeye bin şahit ister. Çakısı çok kalın şiresi çok ağır. Yağı kesinlikle tereyağı değil.
...y02.03.2026Dubai kurabiyelerin kekleri bayattı.
...r25.02.2026Görseldeki ile gelenin alakası yok
...r27.01.2026İstediklerimizi yollamak yerine kafanıza göre ürün yollamak doğru değil
...l28.11.202512 tane üründen bana sadece 4 tane poğaça göndermişler Bir de üstüne 108 lira para kesip 85 lira iade etmişler eksik ürününüz varsa arayıp söylemeniz gerekiyor ilk defa siparişi verdim ve son kez
...k02.11.2025kreması ekşimişti
...k18.10.2025Bozuk geldi ulaşılsın
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday06:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: Bilgi Yok