- Dessert
- Express Delivery
Cadı'nın Evi
Cadı'nın Evi Ratings & Reviews
...u
7 months ago
Afife isimli tatlı çok lezzetliydi. Özenle teslim edildi. Ayrıca renkli ve gayet şık şekilde paketlenmesi de güzeldi. Teşekkürler.
- Afife510 TL
...ı
7 months ago
Gayet güzel. Kurye çok nazikti 5 yıldız ona :)
- Berry Bliss435 TL
...r
7 months ago
süper çok lezzetli süper
...n
7 months ago
Kurye nazik ve hızlıydı bunun için teşekkürler. Tatlılarınız da güzel yalnız kavanozun ve servisin dışında çikolata lekeleri vardı hijyene dikkat edilmesini tavsiye ederim.
- Afife510 TL
- Mahbube510 TL
...n
7 months ago
Lezzet olarak problem yok ama restorantda yediğimiz porsiyon aynı değildi ondan kırdım yoksa lezzet ve hız olarak mükemmel
...u
7 months ago
elimizlemi yiyecez bı kaşık peçete koyaydnz
...n
4 months ago
Kısa sürede geldi, çok lezzetliydi, paketleme de çok güzeldi ✨
- Mahbube510 TL
...i
4 months ago
Hızlı geldi, gelen ürün de gayet güzeldi.
...a
5 months ago
Öncelikle çok hızlı şekilde geldi çikolata biraz donuktu ama normal tabii ki hava şartları çok lezzetliydi keske biraz daha uygun fiyatlar olsa:( ellerinize sağlık
- Benna450 TL
...ş
7 months ago
Letafet tatlısını özel olarak çok beğeniyorum.
- Cadı'nın Kruvasanı530 TL
- Not availableLetafet
...n
9 months ago
Her zamanki gibi çok lezzetliydi paket özenli ve hızlı geldi
- Mahbube510 TL
...i
9 months ago
mükemmel bi lezzet aynı resimde ki gibi geldi cok cok lezzetliydi😍
...ç
9 months ago
Çok güzeldiii
...n
7 months ago
Efsane ötesi tatlılar
- Memnune510 TL
- Mahbube510 TL
...n
9 months ago
Lezzet, özen ve incelik hepsi bir aradaydı. Notlar için ayrıca teşekkürler, çok takdir ettim 👌
- Tropicool Bowl435 TL
- Karpuz-Çilek Soğuk Çay195 TL
...a
9 months ago
Tatlı çok güzeldi milkshake de ikram için teşekkür ederim :))
...r
9 months ago
Çok sevindim yemeksepetine gelmenizee.Çok hızlıydı lezzet her zamanki gibi şahane 🥰
...o
9 months ago
Tatli güzeldi ama porsiyonu bana biraz az geldi. Daha fazla olabilirdi. Küçük hediye icin teşekkür ederim.
...ı
8 months ago
Bolu'da sipariş verdiğim en iyi işletme. Gerçekten çok kibar ve güleryüzlü çalışanları var. İşlerini hakkıyla yapıyorlar. Tatlıları ve içecekleri zaten dillere destan. Kesinlikle tavsiye ederim.
- Mahbube510 TL
- Dildade565 TL
...ş
8 months ago
O kadar iyilerki bu sektörde boluya gelmeleri çok iyi oldu..
- Şadiye510 TL
...n
8 months ago
Tatlılar çok çok iyi favori tatlımı seçerken zorlanıyorum. (Benna ve Afafet) Tatlı şeflerinin ellerine emeğine sağlık �
- Benna450 TL
...n
8 months ago
Bu lezzetin artık evden de ulaşılabilir olması harika olmuş 🤌
- Afafet450 TL
...u
6 months ago
Kurye ile ilgili problem yüzünden puanlama
...y
6 months ago
teslimat hızlı tadını hiç beğenmedim
...ı
8 months ago
smurff de kavun sos istemedim ama kokusu kavuna benzediği için emin olamadım ve içmedim bilgilendirmek için bir not olabilirdi ama evdekiler çok beğendi,caramel espresso çok güzeldi.
- Caramel Espresso205 TL
...a
8 months ago
Lezzeti çok iyii ama sanki porsiyon biraz küçük gibi geldi.
...ş
4 months ago
2 farklı tatlı söyledik, çikolataların tadı kötü ve donmuş halde geldi, kremaları da kesinlikle geliştirilmeli, uzun bir süre tekrar şans vermeyi düşünmüyorum
...k
6 months ago
Çekirdekli meyve olan tatlıların (örn vişne) çekirdekleri içinde mi değil mi lütfen bundan sonra kontrol ediniz. Şanslıyız ki bizim kırılmadı ama başka birinin dişi kırılabilir
- Katre450 TL
...a
6 months ago
assırııı yavas geldi
...ş
7 months ago
Extra ödediğim crunch aşırı küçüktü 110 tlye 1 adet crunch değmez.

