rider-banner-icon
  • Çiğ Köfte
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Potter Büfe

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Namık Kemal Caddesi, No: 99/D
...n20.06.2026Sıcak lezzetli ve temizdi gayet başarılı
...m13.06.2026Her zamanki gibi 10 numara. denemeye değer
...l19.05.2026lezzet 10 numara ama fiyatlar aşırı fazla değil mi?
...ş19.05.2026Her zaman tercih ettiğimde sıcacık ve muazzam geliyor sadece ekmeği biraz küçük yarım ekmeğe göre biraz daha yiyesi geliyor insanın çeyrekten biraz büyük o yüzden ekmeği büyütürmeli yarım ekmeğin
...n17.05.2026Bayılıyorum çok lezzetli
...m14.05.2026Her zaman ki gibi çok güzel sıcacık
...n03.05.2026Tostlar efsane
...ş11.04.2026Harika bir yer kahvaltı için tostları mükemmel
...y12.03.2026Lezzetli sıcak
...n11.03.2026Her zamanki lezzet. O kadar sıcak geliyor ki yemek için bekliyorum :)
...k03.03.2026Gayet güzel ve doyurucu
...n25.02.2026Her zamanki lezzet🥰🥰
...z24.02.2026HERZAMANKİ GİBİ LEZZETLİ-HİJYENİK ELLERİNİZE SAĞLIK
...z22.02.2026süperrrrrrrrrrr lezzeti bambaşka şiddetle tavsiye ediyorum
...m15.02.2026Her zaman sipariş veriyorum aynı kalite aynı lezzet gerçekten sıcacık geliyor
...a03.02.2026çok lezzetli elinize sağlık
...u01.02.2026Tostlarını çok seviyorum kaliteli çok lezzetli çeşitler arttırılabilir
...k26.01.2026Çikolatası meyveleri çok iyiydi , 2. Siparişim oldu ellerinize sağlık .
...n25.01.2026Eski kavurmanız daha güzeldi
...n11.01.2026Çok iyi elinize sağlık
...e10.01.2026Harikaaaa
...n26.12.2025Çok lezzetli ama biraz fazla yağlı
...N24.12.2025Diyet bozdurur
...n10.12.2025Tercih ettiğiniz ayranda ekmeğinizde sucuğunuzda oldukça kaliteli sucuk rahatsız etmiyor porsiyonda olması gerektiği gibi aşırı kuru bir tost asla değil. Ellerinize sağlık.
...z04.12.2025Harika
...z04.12.2025Asla olumlu olumsuz yorum yapan bir insan değilim ama bu lezzet en mükemmel yorumları hakediyor. Çok güzel ellerinize sağlık
...z04.12.2025O kadar lezzetli ki her bir tostu. Hele o ayran müthiş. Aşırı hızlı gönderim ağız yakan bir sıcaklık ile geliyor. Tam bir bağımlıyım. Bol malzemesine diyecek yok. Sahibine binlerce teşekkürler :):)
...z04.12.2025O kadar çok siparişim var ki bu restorandan. Hiç bıkmadan her gün yiyebileceğim bir lezzet
...l28.11.2025Ortadoğu ve balkanlarda Sevgiliminkinden sonra yedigim en iyi tost
...u16.11.2025Güzel
Monday08:0016:00
Tuesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0018:00
Wednesday08:0017:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: emre.yilmaz.12@hs01.kep.tr

MERSIS No: