rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Meze
  • Pilav
  • Restoran Teslimatlı

Ceylin'in Mutfağı

4 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
FEVZİ ÇAKMAK MAH. DEMİRCİ EFE SK. NO: 105 A BALÇOVA/ İZMİR
...r21.06.2026lezzetliydi
...n17.06.2026gayet güzel
...v13.06.2026sıcak geldi, tadı da güzeldi
...ı09.06.2026herşey için çok Tessekur ederim ellerinize sağlık
...l04.06.2026Çok lezzetlidi yalnızca mantının porsiyonu bana göre çok küçük geldi
...A28.03.2026kesinlikle hepsi mükemmel lezzetli ve sıcak geldi. elinize emeğinize sağlık
...n11.02.2026bir suredir siparis veriyorum her zaman mutlu oluyoruz. elinize saglik. puaniniz 5 e niye yakin degil anlayamiyorum. insallah bu sene olmaniz gereken yerlere gelirsiniz
...n08.02.2026elinize saglik
...a23.01.2026nefis lezzetliii tazeeee sıcacık tertemizzz ve ikramları da harika sadece ikram edilen salatalar birazcık yeşillikleri solmuş geliyor ama normal bence onun dışında mis gibi bir yer :))
...n08.01.2026hersey cok guzel keske az tuzlu seceneginiz de olsa :(
...r10.12.2025kanser hastası olarak yazıyorum lezzet,paketleme,hijyen süper.Serviside gayet hızlı teşekkürler.
...y15.11.2025kızım izmir köfteye bayılmış ayrıca ikramlarınız için ve sipariş saati ile ilgili ricamızı kırmadığınız için teşekkür ederiz. ev yemeği deyince siz bundan sonra🌸🩷
...r03.11.2025Lezzet, tazelik Herşey çok lezzetliydi. Özellikle mag. Tatlısı beni çok şaşırttı klasik bi magnolyadır öylesine söyleyeyim dedim ama bambaşka bir lezzeti vardı. Artık favorilerim arasında olacak :)
...n27.06.2025Bağımlılık yapıyo 🤤
....18.12.2025Yemeklerin lezzeti yerindeydi. Paketleme de taşma yok. Sıcak geldi.Benim hoşlanmadığım tek şey, marketteki plastik ambajlama ile hazırlanması. Plastikle ısıtılıp gönderilmesi. Karton daha iyi olabilir
...e10.06.2026Maalesef fasülye şeker gibi değildi
...l14.01.2026Kısır çok kuru. Mercimek köftesi de öyle. Yanında biraz marul ve limon olsa güzel olurdu. Yaprak sarması güzel gibi. Fiyatına göre porsiyonlar küçük bence.
...ş02.04.20265 yıldız sadece en üstte olsun herkes görsün diye verdim yoksa asla 5 yıldız verilmezdi çünkü Çok kötüydü eti hiç pişmemişti kanlı kanlı etler duruyordu dışı yanmış içi çiğiydi
...n19.05.2026Porsiyonlarınız çok az ve yemekleriniz lezzetsiz , yavan
...n28.06.2025Tek ürün için uzak mesafeden gelmenize ayrı, ikramınız için ayrı teşekkür ederim <3
...m17.05.2026Çok kötü bir patlıcanlı Güveçti, gelen güveç porsiyonluk bile değildi et desen 2 adet patlıcan keza öyleydi. Tamamen hayal kırıklığı aldığınız para hiç helal değil. Kesinlikle bir daha sipariş vermem
....03.06.2026Çorba çok kötüydü taneleri çok diri su üstünde yüzüyordu fotoğrafını da çektim dilerlerse gönderebilirim
...n18.05.2026Havuç taratorun havuçları çiğ kalmıştı. Deniz börülceside konserveden olduğu için çok limon tuzluydu. Patlıcan salatası güzeldi
...u23.01.2026ekşili köfte de 4 adet köfte hakikaten komedi
...n06.01.2026Tam bir hayal kırıklığı
...l27.12.2025Ürün 2 saatte geldi et döner söyledik tavuk döner gonderdiler üstelik et parası aldılar çok kotuydu
...n26.12.2025Siparisim 70 dk sonra geldi lezzet inanilmaz kötü buz gibi yemekler pişman olursunuz
...ş07.10.2025Gerçekten bi ton para alıp bu kadar kötü servis şekli hiç bir restoranda görmedim kızartma dolma günah olmasın diye kötülemiyorum ama ayıptır ya tavuk fırın makarna hariç diğer mezeleri satmayın siz
...t05.02.2026Ben hayatımda bu kadar kötü berbat bir fırın makarna daha görmedim Buram buram bulaşık kokuyor altı su tabakasıyla dolu
...r14.09.2025çiğ fiyatının 3 katı olduğunda lezzetli bir yemek bekleniyor maalesef değildi. mezeler korkunç, tavsiye edilemez
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:00
Monday11:1523:59
Tuesday11:3023:00
Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: yigitsadilkgida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0980105943400001

Satıcı Ticari Unvanı

YİĞİT SADIK GIDA SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Ceylin'in Mutfağı