- Cag Kebab
- Kebab & Turkish
- Express Delivery
Dürüm Evi
Dürüm Evi Ratings & Reviews
...r
1 month ago
çok lezzetli ve sıcak geldi.
- Tavuk Kanat (1 kg.)700 TL
...t
2 months ago
Ustam daha iyi yapabilir siniz dürüm işi hassas bir konu çok yavan ve kuru geldi
...a
2 months ago
inanılmaz güzel ellerinize sağlık
- Tavuk Şiş Dürüm240 TL
...r
2 months ago
Yediğim en güzel saç tavayı yedim Herşey mükemmeldi 🙏
...t
2 months ago
sıcak ve lezzetli tavsiye ederim
- Tavuk Kanat (1 kg.)700 TL
...ü
3 months ago
Gayet güzeldi . Hızlı ve sıcak geldi
- Tavuk Kanat (1 kg.)700 TL
...ç
3 months ago
Ellerine sağlık gerçekten güzeldi lezzetli
...k
4 months ago
Asla neden puanının daha iyi olmadığını anlayamadığım o yer gayet iyi lavaşları çok güzel
- Adana Dürüm300 TL
- Ayran (20 cl.)45 TL
...k
4 months ago
Çok iyiler ya hem hızlı hem lezzetli
- Tavuk Şiş Dürüm240 TL
- Ayran (20 cl.)45 TL
...k
6 months ago
Abi şipariş çok güzeldi ıslak mendili açmak için 4 kişi uğraştık😂
- Tavuk Kanat (1 kg.)700 TL
...l
8 months ago
ellerinize sağlık çok güzeldi yemekler
...u
8 months ago
çok guzeldi ve doyurucuydu 😊
- Tavuk Kanat (1 kg.)700 TL
...r
8 months ago
Kanat ve yanındakiler çok güzeldi teşekkürler
- Tavuk Kanat400 TL
...r
8 months ago
Teşekkür ederim zarif davranışınız için
- Kuzu Şiş Dürüm330 TL
- Fındıklı Sütlaç200 TL
...ü
8 months ago
Gece yarısından sonra indirilimle aldığım çok güzel sipariş oldu. Çorba çok güzeldi baharatlı. Dürümler de çok iyiydi. Yalnız tavuk şiş yerine urfa geldi. Genel olarak ödediğim paranın karşılını aldım
- Mercimek Çorbası200 TL
- Adana Dürüm300 TL
- Tavuk Şiş Dürüm240 TL
- Ayran (20 cl.)45 TL
...o
8 months ago
öncelikle ellerinize sağlık gerçekten çok memnun kaldım gayet lezzetliydi ikramları bol tutmanız da ayrıca guzeldi.notları okuyor olmanız önem göstermeniz ve çözüm odaklı jestinize tşk edrm
- Adana Kebap550 TL
- Ayran (20 cl.)45 TL
...m
8 months ago
Hayatımda yediğim en güzel dürümdü elinize sağlık herkese tafsiye ederim çok güzel
- Adana Dürüm300 TL
...a
8 months ago
Çok lezetliydi elinize emeğinize sağlık süper
- Adana Kebap550 TL
...N
8 months ago
Öncelikle sıcak bir şekilde teslim etmeniz çok iyiydi. Kurye arkadaşa da teşekkür ederim. Tat iyi abi ne diyeyim ki pilav hariç her şey on numara.
- Tavuk Kanat400 TL
...n
1 month ago
dürümü çok güzeldi hızlıda geldi ama künefe tatlısı hiç olmamıştı biraz yedim çöpe attım.. ama dürüm güzeldi
...n
2 months ago
Çok lezzetli. Tavsiye ediyorum
- Ciğer Şiş Dürüm320 TL
- Tavuk Şiş Dürüm240 TL
...n
4 months ago
güzeldi , notu dikkate aldılar
...n
7 months ago
Umarım kalitenizi bozmaz ve üstüne ekleyerek ilerlersiniz, notlara dikkat etmeniz ve yanında gönderdikleriniz için de teşekkürler.
- Tavuk Kanat400 TL
...z
9 months ago
Harika herkese tavsiye ederim çok lezzetliydi ellerinize sağlık çok güzel olmuş usta
- Tavuk Şiş Dürüm240 TL
- Ayran (30 cl.)55 TL
...z
4 months ago
Salata küçük yoğurtlu meze yok kürdan yok limon bile konmamıştı salataya lezzetliydi am yan ürünler çok eksik
...z
5 months ago
Hocam dünya para ödüyoruz malzemeyi bu kadar çalmayın ya yazıktır
...n
2 months ago
Künefe çöp sorumluluk sıfır içecekler sıcak
...z
2 months ago
Yemek sıcak zamanında geldi..Ama pişirmesi kötüydü çiğ Gelmişti neredeyse.Yemek sepeti uygulamasını kullanmıyacam böyle devam ederse malasef.üzücü bir durum malasef
...r
3 months ago
Hayatımda yedigim en soguk ve tad olarak kötü bir kanattı
...ğ
3 months ago
Herhalde dönemin içinde Adana kebap kıymasını dükkanda unuttunuz hayatımda yediğim en kötü Adana dürüm bu oldu saolun

