rider-banner-icon
  • Pilav
  • Express Teslimat

Şişko Pilavcı Baba

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No:87 /A
...l28.05.2026buradan her zaman yerim ilk defa sipariş verdim ama. her zamanki kalite valla. inanılmaz doyurucu ve lezzetli
...t27.05.2026Bu adamlar aldıkları parayı hak ediyor
...t07.05.2026cok nadir yorum yaparim, elleri cok bol ne zaman nota bir sey rica etsem dikkate aliyorlar
...k08.04.2026güzel Ama soğuk gelmis
...r28.03.2026Çok güzeldi ketçabı bol istedi bol göndermişsiniz lezzetinde bi sorun yoktu ama tavukları biraz daha ayıklarsanız daha iyi olur
...N21.03.2026Biraz fazla ketçap atarmısınız dedim 20 tane ketçap koymuşşlar çok bonkör bir esnaf, pilavın tadı çok iyi tavsiye ediyorum.
...o03.02.2026Tek kelime ile muhteşem porsiyonlarınız dolu dolu hem temiz hem lezzetli elinize emeğinize sağlık şendeyiz bundan sonra
...n26.01.2026tek kelimeyle harika ellerinize sağlık ben pilavcımı buldum...
...n09.01.2026Gayet güzel ve lezzetliydi hakkını vermişler ellerine sağlık
...i22.12.2025çok iyi
...l06.12.2025çok iyi ve doyurucu elinize emeğinize sağlık tavsiye ediyorum herkese
...z30.11.2025Teşekkürler
...a25.10.2025Efendi ve kibar bir beyfendi
...r27.09.2025Çok iyidı ve hersey çok boldu kazancınız bol olsun
...z21.09.2025Bol bol koyuyorlar. Bazen bitiremiyorum bile
...k01.09.2025Pilavınız aşırı güzel
...r21.08.2025Doyurucu
...s13.07.2025Gayet lezzetliydi ve taze
...s17.08.2025porsiyon gerçekten fazla lezzetide çok iyi ellerinize sağlık
...r10.08.2025Lezzetli
...z28.07.2025çok güzel gelmişti ellerinize sağlık 🌼
...s13.07.2025Sipariş ettiğim tek pilavcı ve aşırı lezzetli
...s13.07.2025Sipariş ettiğim tek pilavcı
...n21.02.2026gayet güzel ve bol porsiyonluydu. tek sıkıntı, pirinç diri geliyordu ağza bazen ve biraz tuzluydu onun dışında güzeldi. teşekkürler.
...ı16.08.2025güzel vede lezzetli idi teşekkürler
...z12.08.2025Genel olarak iyiydi. Ciğerli pilav bittiği için tuvuklu geldi ve siparişimdeki ayran da gelmedi. Bunları saymazsak pilav güzel.
...s07.08.2025porsiyon büyük ama tavuk aşırı kuruydu kesinlikle krema eklenmeli baharati yoğun kremasi azdı ( PİLAVİ ÇOK GÜZELDİ)
...r07.07.2025Ayran gelmedi
...z12.06.2026Güzeldi ama 1 2 tane deri ve kıkırdak çıktı
...n13.02.2026Pilavı az dı tavuğa göre ama güzeldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: