Polat Cd. 135 B...i20.06.2026Supangle çok güzeldi ellerinize sağlık küçük hediyeniz içinde tşk
...ç14.06.2026Ürünler ve paketleme güzel. ikram için teşekkürler.
...N10.06.2026Tatlılar lezizdi.. Ellerinize sağlık..
...n09.06.2026çok keyifli tatlılar, ayrıca ikram için teşekkürler
...ı08.06.2026Harikaydı ellerinize sağlık
...n05.06.2026Satıcıya teşekkür ederiz lezzetliydi🙏🏻
...N04.06.2026Karamelize bisküvili ve Nutellalı Mag çeşitlerine bayıldık. Tatlılık oranı hiç baymadı, çok taze ve hafifti. Hızlı ve özenli teslimat için de teşekkürler!
...r02.06.2026Tatlı gayet başarılıydı yanındaki supangle ikramı da çok mutlu etti teşekkür ederiz
...n01.06.2026Taze ürün mükemmel bir kıvam ve nostaljik bir jest..gerçekten de teşekkür ederiz elinize sağlık şefim ❤️
...d16.05.2026Yeriniz nerde acaba ?
...N06.05.2026Tesadüfen denedik ama bayıldık! Özellikle meyvelerin tazeliği ve kremanın hafifliği on numara. Salaş ama lezzeti devasa bir işletme. Yeni açılmış sanırım, umarım bu çizgiyi hiç bozmazlar..
...n20.04.2026Eşim eski pastane işletmecisi ilk yorumu"güzel yapmış adamlar " dedi.Ilgili bir isletme,tat guzel ve en onemlisi malzemenin kaliteli olduğu belli.Hafif tatlı severlere uygun
...U18.04.2026Oyuncak Hediye için teşekkürler beni 1990 lara döndürdü tatlı ise efsane tavsiye ederim 👍
...r17.04.2026Supangle müthiş! Muzlu mag nefis ama üzerine neden bu vanilya kokulu sos? Hiç gerek yoktu içi zaten harika. Üst kısmını kaşıkla ayırıp atmak zorunda kaldık öyle yoğun bir koku. Teşekkürler
...k16.04.2026Lezzet açısından en iyilerindendi taze ve güzeldi sahipleri çok ilgiliydi gece geç söylediğim için sağ olsunlar ikram gönderdiler
...i12.04.2026Mükemmel!
...m04.04.2026Çilekli ve nutellalı aldık ve çocuklarım bayıldı.Elinize sağlık.
...r30.03.2026Bu sanırım 4 ya da 5. siparişim. Her seferinde ürünler son derece taze ve lezzetli. Teşekkürler
...n24.03.2026ilkkez denedim muhteşemdi ve çok tazeydi ellerinize sağlık. ayrıca 2kup için ayrı ayrı gönderdiğiniz 2 oyuncak için de teşekkür ederim çocuklarım çok sevdi.
...k17.03.2026Gerçekten çok lezzetli ve çok tazeydi. İkram için ayrıca teşekkürler 🤩
...n15.03.2026paketlemede süperdi gönderilen minik tatlı hediyede🙏 teşekkürler
...r15.03.2026tatlıları lezzetli ve düşünceli bir işletme teşekkürlerr
...r15.03.2026İkramda göndermişler ve üstelik çok başarılı, ellerine sağlık
...z06.03.2026Surlu Tatlıları bekledigimden cok daha güzel elinize sağlık tatliların yanina ilistirdiginiz 90 lar 2000 ler oyuncaklari ici de ayriyeten tesekkurler bol kazançlar
...u25.02.2026İnanılmaz lezzetli ve taze , beklentimin kat kat üzerinde bir lezzetle karşılaştım ellerinize sağlık umarım hep bu kalitede devam edersiniz🙏
...y25.02.2026çok kibar bir işletme magnolia ve tiramisuları çok lezzetli
...ı21.02.2026Ürünler lezzetli ancak daha da önemlisi esnaflık anlayışları çok iyi bol kazançlar olsun
...r12.02.2026Ürünler son derece lezzetli ve taze. Kesinlikle tavsiye edilir. Teşekkürler
...n07.02.2026Efsane magnolyalar için teşekkür ederim. Taze ve lezzetliydi.
...z02.02.2026çok hızlı geldi lezzetleri de çok güzeldi beğendik elinize sağlık.
Monday12:0023:15
Tuesday12:4522:45
Wednesday11:3023:00
Thursday12:3022:30
Friday,Saturday11:3022:30
Sunday14:0022:30