rider-banner-icon
  • Döner
  • Tavuk
  • Express Teslimat

Hopo Döner

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 92 inceleme
İnönü Caddesi 50A
...n04.06.2026Uzun zaman sonra tavuk döner yedim ( Abartmıyorum en az 20 yıl önce bu lezzeti tatmıştım ) elinize sağlık
...p10.06.2026süperler
....23.05.2026uzun zamandır böyle lezzetli bir döner yemedim gerçekten Herşey için tşkler özenle sevgiyle hazırlanmış kalitenin adresi benceee :)))
...ş13.05.2026favori döner mekanı lezzet hizmet çok iyi
...ş08.05.2026adam akıllı hatay usulu yemek isteyen herkes için birebir çok iyiydi bundan sonra favorim burası
...r06.05.2026Çok güzeldi elinize sağlık dürüm özellikle bayağı iyi
...k06.05.2026gerçek Hatay usulü döner budur 🙏 ellerinize sağlık mükemmel olmuş..
...n05.05.2026Bu güne kadar yediğim en iyi hatay usulü tavuk dönerlerden birisi. İçi dolu doluydu. Önceki siparisimdeki eksiği telafi ettiğiniz için çok teşekkür ederim. bundan sonra tek tercihim siz olacaksınız
...y03.05.2026Muhteşemdi
...n30.04.2026Tek dorun bitmesi
...n22.04.2026Baya başarılı
...z05.06.2026Bazuka dürüm söyledim bildiğiniz zurna geldi kolum kadar… ama olsun memnun kaldım ssadece cok fazla lavasa sarmıssınız bide 180 tl gösteriyordu, fişte 165 yazıyormuş kuryeye 40 tl bahsis verdim..
...R08.05.2026fena değil
...ş22.05.2026sürekli aynı bazukayı söylüyorum her seferinde dürüm değişiyor hocam yapmayın bir büyük bir küçük yollanmaz
...y04.06.2026yemek muhteşemdi. çok lezzetliydi. elinize sağlık. Bu lezzeti hiç bozmayın olurmu.
...k03.06.2026sipariş çabuk ulaştı doyurucu ve gayet lezzetliydi
....01.06.2026güzel sıcak lezziz.
...U28.05.2026Lezzetli ve mesafeye rağmen sıcak geldi. Deneyin pişman olmazsınız.
...n28.05.2026Gerçekten elinize sağlık uzun zamandır yediğimin en yisiydi.
...y08.06.2026dönerin lezzeti çok iyi. yalnız yemeği getiren arkadaşı uyarırsanız sevinirim yemeği getirip aramadan bırakıp gitmiş. 10 dakika boyunca yemek orda bekledi. telefonla aramak çokmu zor
...z06.05.2026gereksiz fazla sos vardı içinde yemeyi zorlaştırıyordu ve tavuğun tadı garipti belkide tavuğun tadını bastırmak için fazla sos olabilir. tavukta bir çiğ tadı vardı.Bazuka söyledim ama normal boyut
...n13.06.2026Lezzetli ama çok kalın bir dürüm katlaması iyice kalınlaştırmıl
...l11.06.2026sipariş 45tl vermemize rağmen çok geç geldi, turşu, peçete yok, dürümde lavaş aşırı kalın içerik çok az, ekmek arasında her ısırıkta sizi andım incecik iki dilim domat,azıcık soğan? tavuk nispeten iyi
...k01.06.2026Beyti söyledim bildiğiniz durumu kesip gondermissiniz porsiyon çok küçük
...r28.05.2026Siparişte ederken ayran var gözüküyor siparış geldikten sonra ayran yok uygulamaya bakıyoruz ayran yükendi yazıyor bide çok geç gelidi 👎👎
...z27.05.20261 saati geçti bekledim geciktiyse güzeldir diye tahmin ettim koskoca hayal kırıklığı
...y22.05.2026Çok geç geliyor
...ç11.05.2026mayonez olmasın dedim alerjim var dedim mayonez koymuşlar yemeği kim yicek sindi yazik gunah
...p30.04.2026Mega söyledim ama gelen dürüm normaldi sarımsaklı mayonez çok tuzluydu ve döner kuruydu
...l14.06.2026tavuk döner değil nuget parçalarını serpiştirmişler aşırı kalın ve için çorba gibiydi. Sarımsaklı mayonez istemememe rağmen o kadar ağır bir sarımsaklı mayonez kullanmışlar ki ev 2 saattir kokuyor.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: metin.arvis@hs01.kep.tr

MERSIS No: