rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Ekspres Tatlı

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 72 inceleme
Cemal Gürsel Cad. 84/A
...a19.06.2026Siparişim beklediğimden de güzel geldi. Tatlılar hem çok taze hem de inanılmaz lezzetliydi. Paketleme özenliydi ve ürünler eksiksiz ulaştı. Kesinlikle tekrar sipariş vereceğim.
...n18.03.2026Antalyada yaşarken de Ekspres Tatlıdan sipariş ediyordum her yerde aynı lezzet gerçekten çok severek yiyoruz ellerinize sağlık
...a16.03.2026Çikolata yoğunluğu oldukça tatmin edici ve içindeki kitkat parçalarının çıtırlığı yeme keyfini arttırıyor kremasının tadı da gayet güzel ama sonlara doğru yoğunluğu bayabilir ben yine de beğeniyorum
...l03.03.2026Güzel ve hızlı geldi hediye için de teşekkürler
...l02.03.2026lotus gayet güzeldi,Ruby olanı merak ediyorum.Teşekkür ederiz hediye için
...a01.03.2026iyiki keşfetmişiz . Hafif tatlı sevenlere coconat 💓
...n20.02.2026Her yerde aradığım kremayı buldum mükemmel bir şey. Üstüne tanımıyorum. Notumu da dikkate aldılar. Lezzet zaten parmakları yedirir. Ellerinize sağlık...
...u28.05.2026Orman meyveli mag ekşi geldi. Tarihi geçmiş
...n05.04.2026Tadı güzel ve taze sadece uzun sürede geldi oda konumdan dolayı olabilir ellerinize sağlık
...n16.02.2026Arkadaşlar Bazen Antep Fıstıklı erken bitiyor onun yerine Bal Kabağı falan gelsin derseniz üzülürsünüz. Bal kabağı tatmin etmekten çok uzak. Ama Fıstıklı şahaneydi, Lotus da fena değil bana hitap etme
...k23.04.2026100. söyleyişim falandır herhalde çok seviyorum ama maalesef bu sefer akşam saatine kalmasından dolayı olabilir kreması inanılmaz ekşiydi ve dubai kremasının miktarı çok çok azalmış... çok üzüldüm
...a24.03.2026aldığım tatlının bisküvisi yarım ve sanki başka tatlı için kullanılmış da sınra buna koyulmuş gibi
...k20.01.2026Çikolatasını akışkan beklemiştim donuktu. Kek ve çikolatası çok azdı kremaya oranla. Krema yedik sadece. Porsiyon 2 kişiye yeterli. Lezzet ortalama birdaha tercih etmem
...l16.03.2026Siparişim yanlış gelmişti. Buğlem Hanım sağolsun ilgilendi. Tatlıları çok güzel. Buradan tekrardan Buğlem Hanıma ve Yasemen Hanıma ilgileri için teşekkür ediyorum❤️
...n11.02.2026Çok güzeldi bayıldım ellerinize sağlık hediyeniz için de çok teşekkür ederim hayırlı kazançlarınız olsun ☺🙏🏻
...r07.02.2026Çok uzun zamandır sipariş verdiğim bir yer. Evde canım ne zaman tatlı çekse ilk düşündüğüm yer oluyor. Tatlıları lezzetli ve güzel. Tatlılarının çoğunu yedim ama favorim Lotus oldu. Tavsiye ederim.
...ç05.02.2026Mükemmeldiii habire şipariş ediyodum ama hediyede gelince ayrı bi güzeldi
...n05.06.2026Dostlar annemin yaptığı ağlayan pastaya benziyordu. En alt katmanını sütle değil şerbet ileıslamışlar bu yüzden aşırı tatlıydı bir kişinin bitirebileceği bir tatlı değil ve üstünde de puding vardı.
...z08.01.2026Not ve hediye ıslak mendil için çok teşekkürler ama keşke tatlı akmasaydı ve alt keki yarım olmasaydı
...ı19.06.2026profiterolün tadı aşırı kötüydü. Berbat bir çikolata sosuydu. Midem bulandı zor yedim. Başka tatlı yemiştim aylar önce o güzeldi ama profiterol çok kötüydü...
...ı17.06.2026Üstüne konulan malzemelerden kacilmis hep, snickers bowlda çikolata parçaları yoktu, kitkat bowlda minicik konulmuş geldi. eskiden daha iyiydi burası da bozmus
...n16.03.2026Tatlılar kendiliğinden geçmiş bir vaziyette geldi arkadaşlarıma süpriz yapacaktım hiç hoş olmadı
...a25.02.2026bowl un üzerindeki cikolata katmanı tülden ince olmuş, daha öncelerinde kırmak ve yemek için uğraşırdık ve tadına öyle varırdık. özetle bozmuşsunuz üzdü
...R09.02.2026Daha önce sipariş verdim ama bu seferki çamur gibi birbirine girmiş şekilde geldi.
...w10.01.2026Dubai bowls XL sipariş ettim gelen pembe bir şey tadı tuzu yok
...z25.12.2025Tadı yoktu önceden böyle değildi
...ı02.02.2026Ya bu ne ya insan buna para vermez bile Hepsi birbirine karışmış sunum sıfır bu nedir ya sinirlerim bozuldu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0981168238400001