rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Tarihi Eyüp Sultan Börek & Cafe

TESLİMAT
3.5 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Başvekil Cd. 5 No 5
...k19.06.2026korkarak siparis verdim çünkü borekcide menemen nasıl yapar diye düşündüm güzel olmaz diye falan ama cidden çok güzeldi haşlanmış yumurtada eskidir diye düşündüm ama oda güzel ve tazeydi tesekkurler
...K17.06.2026çok hızlı ve sıcak geldim en önemlisi ise taze ve lezzetli olması 🖐🏻
...a14.06.2026Lezzet kalite teslimat 10/10
...z14.06.2026Pizza asla önermem kır pidesi iyidir
...t13.06.2026Yemek gayet güzeldi kurye beklediğimden çok çok daha hızlı geldi gayet kibar güzel restoran
...n12.06.2026ikramlar için teşekkür ederim
...a05.06.2026Menemen istedim haketen çook müthiş bişeydi ellerinize sağlık
...e31.05.2026sıcak ve güzel
...r26.05.2026zeytinli açma 2 tane söyledik çikolatalı açma istesek çikolatalı açma söylerdik yediğim tek zeytinlinin hatrına 5 veriyorum
...r25.05.2026lezet olarak çok güzel
...ç25.05.2026Börekler pideler poğaçalar çok güzel ve lezzetli ama tek bir sorun küt böreği söylemiştim yanında pudra şekeri yoktu sadece lezzet olarak güzeldi ellerinize sağlık.
...u18.05.2026Her zamanki gibi muhteşem 🌼🥰
...l13.05.2026güzel sıcak geldi
...n04.05.2026Harikaa
...i20.04.2026sıcak lezzetli ürünler gönderilmişti evde kahvaltı hazırlamaya üşenince bire bir
...k17.04.2026öncelikle 5 dakika içinde gelen hızlı teslimat için teşekkürler cidden ve katmer o kadar lezzetliydi şerbetli ürünleri çok tercih etmememe rağmen bayıldım ellerinize sağlıkk
...y06.04.2026Restoran ilgili, gelen börekte sıcaktı teşekkür ediyorum
...z01.04.2026Harika olmuş yanındaki ikram için de çok teşekkür ederim ayrıca kurye de çok hızlı getirdi ve güler yüzlüydü
...r28.03.2026Buradan her siparisimden memnun kalıyorum. Teşekkürler 🙏
...Ş22.03.2026parayı helal ediyorum
...ş03.03.2026mükemmel ötesi bir profiterol dü Menemen de güzeldi ama favım tatlıydı
...r25.02.2026Çok sıcak çok güzel ve lezzetliydi elinize sağlık teşekkürler
...r18.02.2026Çok güzel ve lezzetliydi elinize sağlık pide istemiştim yoktu herhalde poğaça göndermişsiniz çok güzellerdi teşekkürler
...S12.02.2026Gayet güzeldi sıcak geldi, teşekkürler. Kurye arkadaş da kibardı teşekkür ederim.
...l10.02.2026inanilmaz hizli geldi sicacik ve baya et yedigimi anliyorum lezzetli cok tesekkurler
...r18.01.2026ustanızın eline sağlık
...r11.01.2026Bu işletme sahibi müşteri memnuniyetine önem veriyor bu da benim alışveriş yapmam için yeterli ürünleride gayet iyi
...g03.01.2026notlar dikkate alınıyor ve her şey orantılı teşekkür ederim
...e21.12.2025muhteşemdi peynir biraz tuzluydu ama genel olarak çok iyiydi
...a23.11.2025Her zamanki gibi çok güzeldi, elinize emeğinize sağlık 😊👍🏻
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday05:0023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: ecevit.kaya@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0824031318300014