rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Adapte Coffee

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Menderes Cad., No:57/A Vali Rahmi Bey Mah. Buca/İzmir
...u23.06.2026inanılmaz lezzetli her şeyi, ve çok tatlı bi işletme. çikolataları çok kaliteli, elinize sağlık🥺🥺❤️‍🔥
...n22.06.2026Kurye cok iyi bir insan
...z22.06.2026Tadı da sunumu da çok güzeldi
...n21.06.2026Son zamanlarda yedigim en iyi waffle ellerinize saglik
...n20.06.2026Tek kelime ile mükeemmmeell ben aşırı beğendim bidaha yerim hatta cafeye giderim yerim mükkemmel ötesi yani
...ı20.06.2026Bol koyun demiştim koymuslar hızlı geldi meyvesi de tazeydi guzeldi cok tesekkurler🥰🥰😘😘
...s18.06.2026Hayatımda yediğim en güzel şeyler listesinde ilk 3’e koyabileceğim kadar güzeldi. İlk siparişimdi ama son olmayacak.
...n17.06.2026Ellerinize sağlık Waffle efsane kahveyi de çok beğendim
...t17.06.2026cok güzeldı ellerınuze saglık
...z14.06.2026Çok güzeldi tavsiye ederm
...u14.06.2026gayet lezzetli çikolata oranı fazla tatlı krizlerine birebir
...a13.06.2026Her şey çok güzeldi fakat genel olarak malzemelerin miktarı iyiyken çilekler çok küçük ve çok azdı
...z12.06.2026Çok tazeydi
...ğ12.06.2026Ellerinize saglık gece yarısında dahi işini hakkıyla yapan işletme çok teşekkür ederiz…
...n10.06.2026Her sey ayarinda cok iyi cool lime kral
...r09.06.2026waffle kesinlikle güzeldi, meyveler vb tazeydi
...z27.05.2026İNANILMAZ İYİ
...z25.05.2026Elinize sağlık çok güzeldi
...r24.05.2026ben beğendim lezzeliydi
...ş21.05.2026herzamanki gibi çok iyiydi
...u20.05.2026bağımlısı oldum harika bir şey kesinlikle sipariş edin
...z16.05.2026Çok keyifliydii
...m06.05.2026Siparişimde bir ricada bulunmuştum kırmamışlar çok mutlu oldum🥰 Gerçekten waffle hamuru tazecik ve çikolatası çok lezzetli dolu doluydu. Çok teşekkür ederim ellerinize sağlık💖
...l01.05.2026Notumu okuyup ricamı kırmadığınız için teşekkür ederim.
...z26.04.2026harika lezzet harika tatlılar
...ş14.04.2026tatlı için ilk adresim burası. gerçekten çikolataları çok çok iyi
...z01.04.2026Çok çok güzeldi
...n26.03.2026Gerçekten çok lezzetliydi. Böyle özenli işletmeleri desteklemek çok güzel. Tavsiye ederim:)
...ğ03.03.2026Çıtır çıtırdı çikolatası yoğunluğu heşey çok güzeldi. Böyle devam 🫶🏻
...l24.02.2026Lezzeti çok güzeldi.Ancak kaşık talep ettiğim halde gönderilmedi.Notları dikkat almanızı rica edicem.
Monday11:0023:45
Tuesday,Thursday10:4523:59
Wednesday,Friday10:4523:45
Thursday,Saturday,Sunday00:0000:30
Friday00:0000:45
Saturday,Sunday11:1523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: