rider-banner-icon
  • Dessert
  • Express Delivery

Künefeci Sergen Usta

CLOSED
Express
Rating 3.5 out of 5 stars, 5000+ reviews
Atakent Mh. Cahar Dudayev Bulv. No :118/A Ksk /İzmir*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...e6/13/2026çok beğendik sadece içindeki peynir neden uzamıyo onu anlamadık. lezzet olarak gerçekten harikaydı. tekrar sipariş vermek istiyoruz ama peynir konusu kafamızı karıştırdı?
...n3/16/2026Süper hızlı geldi, çok lezzetliydi ellerinize sağlık
...n3/13/2026Çok lezzetli
...n3/6/2026Künefenin şekeri çok yerindeydi baymadı peyniri de iyiydi elllerinize sağlık ✨✨✨
...n12/22/2025Hem çok lezzetli hemde sipariş geldiğinde hala sıcak gelmiş oluyor ve yanında ekstra şerbet koymaları da güzel
...r10/26/2025Ellerinize sağlık künefe gibi künefe 🤗🤗
...r9/26/2025Bu güne kadar yediğin en güzel künefe tebrikler
...n9/26/2025Gerçekten mükemmeldi.Tesekkurler...
...m9/24/2025Cok guzeldi sag olun
...s9/21/2025ben tatlı sevmem.. oğlum istedi.söyledim.muhteşemdi. çok teşekkür ederim. tabağınız bizde kaldı
...k8/29/2025Güzel sıcak
...a7/5/2025Çok lezzetli idi. Tek kelime ile süperdi. Ayrıca minik hediyeniz için teşekkür ediyorum.
...n5/17/2026Poşet şerbet doluydu her yer yapış yapış oldu
...ş4/8/2026güzel lezzetli tavsiye ederim
...İ2/23/2026güzel ve sıcak geldi.. ellerinize sağlık 🥰
...k11/26/2025Peyniriyle pişmesi ile çok iyi.Yanına şerbet kaymak eklemeleri yapılabilir.Fiyat olarak biraz indirime de gidilebilir ise sipariş miktarım artabilir.
...t11/14/2025firma dışından bir kuryeci teslim etti buz gibiydi. anında telafi ettiler. teşekkür ederiz.
...n4/25/2026Peynir uzamıyor. Şerbet sanki biraz daha yoğun olmalı. yine de beğenerek yedik Elinize sağlık.
...ş3/17/2026Özenli geldi, bu defa akmamış. Ama yine şerbeti restorandakine göre çok azdı :( ekstra şerbet gönderiyordunuz onu neden bıraktınız? :(
...t11/9/2025Şerbet yanında hazır geldi . Künefe görülenin aynısıydı . Porsiyonu eşimle bana fazla geldi doğrusu tadı ağır geldi . Bol fıstık lezzeti vardı . Kurye geç getirdi .
...N10/29/2025lezzeti süper. baymiyor. 3 kişilik künefe 5 kişiye bile yeterli çok büyük. tek olumsuzluk siparişi vermemizden 1 - 1.5 saat sonra geldi künefe soğumuştu ısıtarak yedik.
...n10/19/2025Künefe şerbeti çekmeden gelmiş ve paket içinden tamamı koltuk ve yere aktı. Hafif ve soğuk bir fıstıklı kadayıf tatlısı yemiş olduk. Dondurma güzeldi.
...l3/20/2026Her zamanki gibi mükemmel
...z8/31/2025Tadı çok iyi ama paketleme kötü her yere şerbet bulaştı
...n8/12/2025Tatlı güzel olabilirdi ama 6 kişilik büyük tepsi için çok az şerbet gönderilmişti.
...z12/18/2025Künefe çok güzeldi ellerinize sağlık ancak müşteri memnuniyeti için yanında ufak ikram gönderilebilirdi sonuçta 2 kişilik künefeye bin tl yakın para ödüyoruz 🌸
...i12/27/2025şurubu boğaz yakıyor.peyniri de beğenmedik
...z10/28/2025hasır künefe sipariş ettim normal künefe gelmiş....
...n10/26/2025Az önce geldi tadı herşeyi güzeldi ama şerbeti hiç yok gibiydi keşke şerbetini tam olarak koysaydınız
...y8/14/2025Iki tane künefe yerine birtane geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Sunday13:1523:15
Saturday11:1523:15

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: cagatayoktayenerji@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0216125848000001