- Dessert
- Express Delivery
Künefeci Sergen Usta
Künefeci Sergen Usta Ratings & Reviews
...e
1 week ago
çok beğendik sadece içindeki peynir neden uzamıyo onu anlamadık. lezzet olarak gerçekten harikaydı. tekrar sipariş vermek istiyoruz ama peynir konusu kafamızı karıştırdı?
...n
3 months ago
Süper hızlı geldi, çok lezzetliydi ellerinize sağlık
- Peynirli Künefe380 TL
...n
3 months ago
Çok lezzetli
...n
3 months ago
Künefenin şekeri çok yerindeydi baymadı peyniri de iyiydi elllerinize sağlık ✨✨✨
...n
6 months ago
Hem çok lezzetli hemde sipariş geldiğinde hala sıcak gelmiş oluyor ve yanında ekstra şerbet koymaları da güzel
- Peynirli Künefe760 TL
...r
8 months ago
Ellerinize sağlık künefe gibi künefe 🤗🤗
- Peynirli Künefe760 TL
...r
9 months ago
Bu güne kadar yediğin en güzel künefe tebrikler
...n
9 months ago
Gerçekten mükemmeldi.Tesekkurler...
...m
9 months ago
Cok guzeldi sag olun
- Peynirli Künefe1.000 TL
...s
9 months ago
ben tatlı sevmem.. oğlum istedi.söyledim.muhteşemdi. çok teşekkür ederim. tabağınız bizde kaldı
...k
10 months ago
Güzel sıcak
- Peynirli Künefe380 TL
...a
11 months ago
Çok lezzetli idi. Tek kelime ile süperdi. Ayrıca minik hediyeniz için teşekkür ediyorum.
- Peynirli Künefe760 TL
...n
1 month ago
Poşet şerbet doluydu her yer yapış yapış oldu
- Kaymaklı Paşa Künefe1.100 TL
...ş
2 months ago
güzel lezzetli tavsiye ederim
...İ
4 months ago
güzel ve sıcak geldi.. ellerinize sağlık 🥰
...k
7 months ago
Peyniriyle pişmesi ile çok iyi.Yanına şerbet kaymak eklemeleri yapılabilir.Fiyat olarak biraz indirime de gidilebilir ise sipariş miktarım artabilir.
- Peynirli Künefe380 TL
...t
7 months ago
firma dışından bir kuryeci teslim etti buz gibiydi. anında telafi ettiler. teşekkür ederiz.
...n
2 months ago
Peynir uzamıyor. Şerbet sanki biraz daha yoğun olmalı. yine de beğenerek yedik Elinize sağlık.
- Peynirli Künefe380 TL
...ş
3 months ago
Özenli geldi, bu defa akmamış. Ama yine şerbeti restorandakine göre çok azdı :( ekstra şerbet gönderiyordunuz onu neden bıraktınız? :(
...t
7 months ago
Şerbet yanında hazır geldi . Künefe görülenin aynısıydı . Porsiyonu eşimle bana fazla geldi doğrusu tadı ağır geldi . Bol fıstık lezzeti vardı . Kurye geç getirdi .
...N
8 months ago
lezzeti süper. baymiyor. 3 kişilik künefe 5 kişiye bile yeterli çok büyük. tek olumsuzluk siparişi vermemizden 1 - 1.5 saat sonra geldi künefe soğumuştu ısıtarak yedik.
- Peynirli Künefe1.000 TL
...n
8 months ago
Künefe şerbeti çekmeden gelmiş ve paket içinden tamamı koltuk ve yere aktı. Hafif ve soğuk bir fıstıklı kadayıf tatlısı yemiş olduk. Dondurma güzeldi.
...l
3 months ago
Her zamanki gibi mükemmel
- Sade Kesme Dondurma110 TL
- Peynirli Künefe1.000 TL
...z
9 months ago
Tadı çok iyi ama paketleme kötü her yere şerbet bulaştı
- Peynirli Künefe760 TL
...n
10 months ago
Tatlı güzel olabilirdi ama 6 kişilik büyük tepsi için çok az şerbet gönderilmişti.
...z
6 months ago
Künefe çok güzeldi ellerinize sağlık ancak müşteri memnuniyeti için yanında ufak ikram gönderilebilirdi sonuçta 2 kişilik künefeye bin tl yakın para ödüyoruz 🌸
- Fıstıkzade Künefe kaymaklı970 TL
...i
6 months ago
şurubu boğaz yakıyor.peyniri de beğenmedik
...z
8 months ago
hasır künefe sipariş ettim normal künefe gelmiş....
...n
8 months ago
Az önce geldi tadı herşeyi güzeldi ama şerbeti hiç yok gibiydi keşke şerbetini tam olarak koysaydınız
...y
10 months ago
Iki tane künefe yerine birtane geldi

