rider-banner-icon
  • Dondurma
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Meşhur Tarihi Balkan Tulumba & Dondurma

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Alibeyköy Mah., Sevinç Cad., No:15 A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n15.05.2026Tulumba çok iyi çıtır çıtır
...n09.04.2026Teşekkür ederiz çok lezzetli
...n26.02.2026yıllardır ne tadı ne kalitesi değişmeyen tat teşekürler, çıtır çıtırrr, kaymağıda on numara,,,
...r18.12.2025çok basarili. taze, dışı çıtır içi yumuşak, şerbet icinde yüzmeyen, şekeri baymayan, iri taneli. yedikten sonra mide yakmayan tam benim sevdigim tipte. elinize saglik
...a17.11.2025muhtus lezzet tebrik ederim her zaman siparis veriyorum
...r17.11.2025Çıtır çıtır lezzetli,uzun zamandır bu kadar lezzetli tulumba yememiştim
...i10.11.2025tartışmasız yediğim en iyi tulumbalardandı. elinize sağlık
...r19.10.2025İyidi, umarım tat ve kalite devamlılık sağlar
...n12.10.2025çıtır çıtır tebrik ederiz.
...l08.10.20253 gün sonrasında bile halen daha çıtır çıtır hayret ettim tebrikler.. 3 harfli tulumbacının tulumbası eve gelmeden yumuşacık ekmek gibi oluyor :))
...n05.10.2025taze ve çıtır çıtır çok güzel teşekkürler
...l03.10.2025gerçekten çok lezzetli ve bugünü bekledim özellikle yorum yapmak için dolaba koydum taptaze dünkü gibi
...m02.10.2025Kazandığınız para kuruşuna kadar helal olsun. Babam şeker hastası, her yediğine dikkat ederken bu tulumbaya hayır diyemiyor.Çok şerbetli değil hafif ve çıtır. Çizginizi hiç bozmuyorsunuz👏
...l22.09.2025çok Taze teşekkür ederim
...l29.06.2025Tatlı konusunda cok hassasım gerçekten ve uzun zamandır bu kadar çıtır ve lezzetli bir tatlı yememistim cok cok iyi
...z16.05.2026Önceki siparişlerin hepsi çok güzeldi.Son siparişte şerbetin tamamı dökülmüştü poşete.İçi hamur dışı da yanık.Kapalı kutu olsa daha güzel olur.Şerbetsiz kaldığı için de hamurlaşmış olabilir.
...y31.01.2026Normalde de dükkandan gidip aldığım ve severek yediğim bir yer ilk kez online sipariş verdim ama hayal kırıklığına uğradım hepsi yanmıştı midem yana yana tükettim üzüldüm açıkçası
...t16.12.2025eskiden sıcak ve yumuşak olurdu sert geldi yinede tadı güzel teşekkürler
...u01.02.2026Lezzet 10 numara 5 yıldız. Yıllardır söyleriz. Ancak bir daha tulumbayı 1 saatte hazırlarsanız 1 yıldıza düşer.
...u22.02.2026Eski tadı yok
...a15.06.2026HER ZAMAN ALDIGIM YER LAKIN AMA TAZELIGINDEN BIRAZ KAYBETMIS
...i01.04.2026tulumba bayattı.
...k28.03.2026Açıkcası çok uzun süredir alıyoruz ikidir yumaşacık geliyor bozulduğunu düşünüyoruz
...Z06.11.2025Israrla tüm siparişlerimizde kasa fişi istememize rağmen asla koymamaları ve bunu devam ettirmeleri nedeniyle bir daha asla tercih edilmeyecektir.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: arslan.sen@hs01.kep.tr

MERSIS No: