rider-banner-icon
  • Ice Cream
  • Dessert
  • Express Delivery

Meşhur Tarihi Balkan Tulumba & Dondurma

Express
Rating 4 out of 5 stars, 1000+ reviews
Alibeyköy Mah., Sevinç Cad., No:15 A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n5/15/2026Tulumba çok iyi çıtır çıtır
...n4/9/2026Teşekkür ederiz çok lezzetli
...n2/26/2026yıllardır ne tadı ne kalitesi değişmeyen tat teşekürler, çıtır çıtırrr, kaymağıda on numara,,,
...r12/18/2025çok basarili. taze, dışı çıtır içi yumuşak, şerbet icinde yüzmeyen, şekeri baymayan, iri taneli. yedikten sonra mide yakmayan tam benim sevdigim tipte. elinize saglik
...a11/17/2025muhtus lezzet tebrik ederim her zaman siparis veriyorum
...r11/17/2025Çıtır çıtır lezzetli,uzun zamandır bu kadar lezzetli tulumba yememiştim
...i11/10/2025tartışmasız yediğim en iyi tulumbalardandı. elinize sağlık
...r10/19/2025İyidi, umarım tat ve kalite devamlılık sağlar
...n10/12/2025çıtır çıtır tebrik ederiz.
...l10/8/20253 gün sonrasında bile halen daha çıtır çıtır hayret ettim tebrikler.. 3 harfli tulumbacının tulumbası eve gelmeden yumuşacık ekmek gibi oluyor :))
...n10/5/2025taze ve çıtır çıtır çok güzel teşekkürler
...l10/3/2025gerçekten çok lezzetli ve bugünü bekledim özellikle yorum yapmak için dolaba koydum taptaze dünkü gibi
...m10/2/2025Kazandığınız para kuruşuna kadar helal olsun. Babam şeker hastası, her yediğine dikkat ederken bu tulumbaya hayır diyemiyor.Çok şerbetli değil hafif ve çıtır. Çizginizi hiç bozmuyorsunuz👏
...l9/22/2025çok Taze teşekkür ederim
...l6/29/2025Tatlı konusunda cok hassasım gerçekten ve uzun zamandır bu kadar çıtır ve lezzetli bir tatlı yememistim cok cok iyi
...z5/16/2026Önceki siparişlerin hepsi çok güzeldi.Son siparişte şerbetin tamamı dökülmüştü poşete.İçi hamur dışı da yanık.Kapalı kutu olsa daha güzel olur.Şerbetsiz kaldığı için de hamurlaşmış olabilir.
...y1/31/2026Normalde de dükkandan gidip aldığım ve severek yediğim bir yer ilk kez online sipariş verdim ama hayal kırıklığına uğradım hepsi yanmıştı midem yana yana tükettim üzüldüm açıkçası
...t12/16/2025eskiden sıcak ve yumuşak olurdu sert geldi yinede tadı güzel teşekkürler
...u2/1/2026Lezzet 10 numara 5 yıldız. Yıllardır söyleriz. Ancak bir daha tulumbayı 1 saatte hazırlarsanız 1 yıldıza düşer.
...u2/22/2026Eski tadı yok
...a6/15/2026HER ZAMAN ALDIGIM YER LAKIN AMA TAZELIGINDEN BIRAZ KAYBETMIS
...i4/1/2026tulumba bayattı.
...k3/28/2026Açıkcası çok uzun süredir alıyoruz ikidir yumaşacık geliyor bozulduğunu düşünüyoruz
...Z11/6/2025Israrla tüm siparişlerimizde kasa fişi istememize rağmen asla koymamaları ve bunu devam ettirmeleri nedeniyle bir daha asla tercih edilmeyecektir.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:45

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: arslan.sen@hs01.kep.tr

MERSIS number: