rider-banner-icon
...a04.06.2026döneriniz ve püre şahane yalnız içine soğan hiç iyi olmamış
...r03.06.2026Püre detayı harika olmuş. Yeni favori dönercim
...r26.05.2026Her zaman ki gibi harikaydı elinize sağlık
...r14.05.2026acıktıysanız zamanınız yoksa hızlı teslimat ve güzel dürümü var valla elinize sağlık
...u09.05.2026Uzun süredir yediğim en lezzetli dönerdi.
...a05.05.2026Delicious food, fast delivery. I appreciate the owner of this restaurant �
...l01.05.2026Döner çok lezzetliydi acayip de doyurucuydu indirimle beraber çok uygun bi fiyata geliyo piyasa da bundan daha lezzetli ve doyurucu olan bir dönerci yoktur bu fiyat aralığında
...n29.04.2026Çok güzeldi ilk defa yedin inş böyle hep bol gelir
...m25.04.2026Genelde tavuk döner yemem ama bu harikaydı ellerinize sağlık 😍🤌
...z25.04.2026Gayet bol lezletli elinize sağlık
...t21.04.2026Defalarca sipariş verdim. Gayet memnunum ellerinize sağlık.
...k14.04.20265 dk da geldi her zamanki gibi leziz
...ü13.04.2026İyi güzel yani
...ı09.04.2026Çok uzun süredir yediğim en güzel tavuk dönerdi. Siparişim 200gram tavuklu dürüm olduğundan dolayı muhtemelen bazı sossuz kuru kalan yerler vardı onun dışında çok iyiydi. Püre de oldukça yakışmış
...k09.04.2026siz adamsiniz..cift lavas istemistim menuyu secerken vermiyordu secenek..cift gondermisler <3
...a25.03.2026Püre detayından memnun kaldım doyurucu bi menüydü lezzetliydi.tesekürler
...r25.03.2026Şimdiye kadar yediğim en iyi dönerdi. Püre detayı harikaydı ellerinize sağlık.
...n25.03.2026Tavsiye olarak verdigim bir siparişti ama o kadar lezzetliydi ki mutlaka denenmesi gereken bir lezzet elinize sağlık
...n22.03.2026müdavimiyim tesekkurler
...ı13.03.2026Her zamanki gibi çok lezzetliydi. Piyasada sanırım patates püresi ile döner dürüm hazırlayan bir tek burası var ve gerçekten harika olmuş. Denemeyenler mutlaka bir şans versin. Elinize sağlık.
...ш27.03.2026soğan fazlaydı
...k20.05.2026Ağzıma bütün bir sarımsak geldi yerken ekmeği çok kalındı onun dışında çok güzeldi tavuk ve püre aşırı yakışmış
...l20.05.2026belki doymam diye xl aldım dürümü ama başka bir yere yiyebileceğim en küçük dürümler aşağı yukarı aynı boydaydı xl bu kadar da S falan nasıl acaba.
...r13.05.2026lezzetliydi fakat xxl diye satılan bir ürün için tatmin edici değildi. onun dışında patates püresi miktarı da görselde çok aldatıcı şekilde koyulmuş. her şeye rağmen lezzetliydi tavsiye ederim.
...k04.05.2026Dürüm hazırlanırken lavaşa yaklaşılıp püre denilmiş olabilir içerisindeki püre miktarı tam olarak o kadardı, etin gramajı yazdığı gibi fakat doyuruculuk ve lezzet konusu tartışılır.
...i28.03.2026evet hızlı geldi ama XL diyor ama normal geldi. biraz kuru. içi biraz sosu ile yumuşak yapardınız. baharat azdı. yinede iyi fena değil. daha iyi yapabilmeniz için yorum yaptım. tekrar sipariş olur
...N06.03.2026Lezzeti mükemmel , içindeki püre detayı on numara olmuş. porsiyonlar gayet doyurucu. Ellerinize Sağlık 🙏🏻
...z05.03.2026Uzun zamandır yediğim en güzel dürümdü hızlı geldi teşekkürler 🙏
...l05.03.2026Yemekler sıcak ve lezzetliydi teşekkür ederiz
...r05.03.2026Teşekkürler sıcak geldi ve lezzetliydi
Sunday03:4504:00