rider-banner-icon
  • Home-Made Cuisine
  • Kebab & Turkish
  • Restaurant Delivery

Meşhur Ege Söğüşçüsü

Rating 3.7 out of 5 stars, 100+ reviews
bilim sok b blok no:6
...n4/13/2026ilk söğüs siparisim ilk defa yedim doyurmuyor fakat lezzet arayanlar icin muazzam bişi bagimlilik yapabilir dikkatli olun.
...n4/3/2026Her zamanki gibi çok iyiydi . Bu sefer kuponla ekonomik olduğu için 5 puanı hak ediyor
...k3/12/2026Harika. Özen gösterilmiş bir işletme
...c3/3/2026Süper 👏👏👏
...e2/13/2026Her zaman aynı lezzet ve kalite. Ellerinize sağlık
...z2/2/2026Tabakta sipariş verdiğimi düşünüyordum lakin dürüm arası geldi ve ilave beyin söğüş istedim sanırım ilave beyin de koyulmamış ve porsiyon gayet azdı
...l1/31/2026Tek problem porsiyonun küçük olması enfesti 👍
...r1/14/2026ilk kez yorum yaziyorum cok iyiydi
...n12/29/2025Bölge açısından çok iyi bir söğüşçü. Favorilerde
...z12/6/2025Tereddüt ederek sipariş etmiştim, parmaklarımı yedim. İzmir’e götürdü beni. Çok özlemişim.
...a11/24/2025İlk defa yedim güzeldi fakat lavaş ucuz market lavaşları gibi o değişmeli .
...i11/14/2025Gayet özenliydi
...ç11/8/2025Mükoooo
...n3/23/2026Kesinlikle tavsiye edilir . Tek sıkıntı dürüm biraz küçük kalıyor .
...n12/21/2025Çok iyi fakat Porsiyon az ve fiyat çok yüksek. Belki şalgam daha farklı bi marka seçilebilir
...n12/14/2025Gayet güzel , dürüm miktarı az ve fiyat yüksek kalıyor sadece
...R9/30/2025Fiyata göre porsiyon biraz küçük kalıyor. Onun dışında lezzet olarak güzeldi.
...y8/17/202520 yıl İzmir’de yaşamış bir İzmirli olarak, her şey çok güzel fakat acilen ve derhal yeşil biberi söğüşten çıkartın. Söğüşte biber olmaz ve maydonozları biraz daha ince kıyın. Geri kalan herşey okey
...n8/8/2025İşinizi temiz yaptığınız belli ayrıca notlarıda dikkate alıyorsunuz. Ama yorumlarda yazıldığı gibi bu fiyatlara göre içinin çok daha dolu olması gerekiyor. Bazı ısırıklarda etten çok salata tadı aldım
...n7/12/2025Gayet lezzetli , sürekli söylüyorum . Göz yağı koyuyor musun anlayamıyorum . Fiyat yüzünden puan kırıyorum . Menüde şalgam olmaması da eksiklik
...n1/31/2026Lezzet güzeldi paketleme falan hepsi iyidi ama çok azdı hayattımda ilk defa yediğim bi söğüş dökülmedi normalde yiyince dökülür 100 gram falan vardı
...n4/23/2026baharat çok baskın. çok fazla baharat eklendiği için söğüşün tadını alamadım. bir dahaki sefere baharatsız isteyip baharatı evde eklemeyi düşünüyorum.
...y9/23/2025Malesef fazla tuzlu idi
...r9/10/2025Lezzet olarak çok iyi ama fiyatı pahalı ve porsiyonu küçük eğer bunlar düzeltilirse on numara olur bence
...n8/18/2025Soğuk geldi onun dışında fena değildi
...n10/29/2025Ayranın birisini unutmanız dışında bir problem yok iyi güzeldi .
...n10/26/2025Gerçekten söğüşün eti çok temizdi koku vs yoktu heryerde söğüş yenmez ama burası gerçekten güzel yapıyor sadece biraz daha domatesi bol koyarsanız mükemmel olur:))
...C10/17/2025Normalde hiç bir yere yorum atmam ama şu an ilk ısırığımı aldım harika bir şey bu koku da yok miss gibi
...k10/4/2025söğüş lezzetli ve güzeldi ama soğuk geldi
...ş9/27/2025İlk defa böyle bişey yedim. Çok lezzetliydi çokça tavsiye
Monday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:4523:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Nuray Yurdadön

Meşhur Ege Söğüşçüsü