rider-banner-icon
  • Köfte
  • Tost & Sandviç
  • Restoran Teslimatlı

Tost Kafası

4.4 üzerinden 5 yıldız, 79 inceleme
Yeşilçam Sk. 5A
...i25.05.2026Elinize sağlık. Balçovada bu kadar düzgün paketleme ve hızlı servis her zaman denk gelmiyor. Patatesleri 9×9 yerine 7×7 kullanırsanız mükemmel bir hale gelecektir.
...r18.05.2026her zamanki gibi çok güzel bol malzemeli ellerinize sağlık
...n17.05.2026Harika bir tost yedim.Lezzetli ve bol malzemeli.Emeğinize sağlık Tost Kafası❤️
....13.05.2026Lezzetli ve doyurucuydu.
...k19.04.2026Hepsi çok güzeldi, uzak lokasyonda olmama rağmen sıcak geldi. Elinize sağlık.
...z09.04.2026Belki 5’ten fazla sipariş vermişimdir. Hiçbirinde de memnuniyetsizlik yaşadım. Tat, porsiyon, notlara ilgi ve alaka çok iyi. Şüphesiz tercih edilecek bir işletme.
...a24.03.2026Çok teşekkür ederim çok beğendim, istediğim ekmek ile gönderilmesi de ayrı bir incelik.. Çok da hızlı geldi..
...n21.03.2026Çok doyurucuydu. Hızlı geldi
...n11.03.20261 tam ekmeğe yapmışlar tamamını bitiremedim çok lezzetliydi karnım doydu gözüm doymadı azcık daha yerim olsaydı da son parçayı da yiyebilseydim keşke 😁
...u10.11.2025Sanayi tostu efsane
...l10.11.2025elinize sağlık çok lezzetliydi
...r10.11.2025Lezzetli...
...Y10.11.2025Efsane!! Çok lezzetliydi kesinlikle! Malzemeler doyurucuydu, son zamanlarda yediğim en iyi tosttu 👍
...n18.09.2025Hızlı geldi. Sıcaktı. Köfte oldukça başarılıydı. Her yerden köfte yemem ama bu baya iyiydi. Elinize sağlık. Tostlar hakkında da konusayım. Aylardır sipariş veriyoruz. Hep dolu dolu hep bonkör geldi.
...u07.09.2025Muhteşem lezzet…paketleme muhteşem…denemekle kalmayıp müptelası olunur
...r19.08.2025Ellerinize sağlık tost oldukça lezzetli ve doyurucu. Yalnızca patatesler muhtemelen yolda sıcakla formlarını kaybediyor yine de ona rağmen baharatları vs gayet lezzetliydi
...ç07.08.2025çok güzel paketlenmiş doyurucu bir tosttu bir eleştiri yapmak istiyorum o kadar fazla peynir olmasına rağmen peynirin tadı hiç yoktu sanki hayırlı işler dilerim
...ş17.07.2025Her zaman sıcak her zaman lezzetli . Siparişi getiren kişiyi istemeden bekletmemize rağmen bir an bile surat yapmadı. Teşekkürler
...ğ02.05.2026Gayet lezzetli, porsiyon doyurucu ve büyük, sadece çok lezzetli olan sucuk biraz daha bol olabilirdi tost içerisinde, onun dışında 10/10
...ı14.03.2026Kaşarı değiştirmişsiniz sanırım önceki daha iyiydi
...ş02.11.2025Gayet lezzetli ve doyurucu menü sadece tost yenirse doymak için biraz küçük pağatesle tam dengeli oluyor
...z28.11.2025O kadar ekstra eklemeye böyle geliyorsa eklemeden sadece ekmek yicektik sanırım. Sucuk başarılı..
...l22.12.2025Gayet lezzetli.
...k11.11.2025çok lezzetliydi yediğim en iyi tosttu diyebilirim ellerinize sağlık bol kazançlar dilerim
...u10.11.2025baya iyiydi
...k02.03.2026Vasat
...N17.05.2026Sipariş içecek patlaması sonrası yaklaşık 2 saatte geldi , olmaz..
...r12.04.2026Kurye inanılmaz kabaydı
...r21.12.2025Sucuğunuzu neden değiştirdiniz? Artık siz de herkes gibi oldunuz çok farklı ve iyiydiniz
...y04.09.2025soğuk geldi, tadı tuzu yoktu, abartılcak bir şey yok dümdüz tost. sipariş vericekler içine açıp doldurucaksa söylesin başka türlü yenilmiyor
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday09:1519:00
Sunday10:1519:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: hulya.saracoglu@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Hülya Saraçoğlu

Tost Kafası