rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Pide & Lahmacun
  • Restaurant Delivery

Köprübaşı Pide & Kebap

Rating 3.6 out of 5 stars, 100+ reviews
Yeni Mah. İsmet İnönü Blv. No:10/B
...ü5/7/2026Lezzetli
...r5/1/2026lezzeti güzel paketleme sıcak ve hijyenik Servis hızlı bir insan başka bir şey istemez teşekkürler
...a4/21/2026tuzu tadı gayet yerindeydi ve lezzetliydi herkese teşekkür ederim 🙏🏻
...a4/21/2026Adana şiş sıcacık ve çok lezzetliydi; malzemesi gayet boldu. Paketleme özenli, zamanında gelmesi çok memnun ediciydi. Tam bir esnaf işi lezzet durağı, ellerinize sağlık. Herkese tavsiye ederim.
...k4/1/2026şiş dediğin böyle olur sulu sulu geçmişteki o hakkını veren ustaların elinin lezzeti gibiydi tadı bundan sonra hep burdayım özellikle lokantayada yemek yemeye muhakkak geleceğim.
...r11/28/2025yemek sıcak geldi ve tadı güzeldi. emeğe sipariş etmeme rağmen geç gelmedi. çok memnun kaldım, elinize sağlık :)
...ı11/15/2025Hızlı geldi. Gayet lezzetliydi. Ayrıca getiren kurye çok nezaketli ve kaliteli bir arkadaş.
...z11/11/2025sorunsuz teslimat yaşadığım nadir yerlerden biri. çok lezzetli ve ekonomik çok teşekkürler
...n10/27/2025Lezzet konusunda sıkıntı yok hatta acılı ezme inanılmaz iyi biraz daha hızlı servis olursa daha iyi olur
...z10/2/2025Lezzetliydi
...i8/6/2025Suat abim ellerine sağlık.
...i8/4/2025Suat abim ellerine sağlık.
...i8/3/2025Suat abim doldurmuş çorbayı. Bayıldımm harikaydı. Teşekkürler <3
...ç7/29/2025Tatları çok güzeldi sadece tavuk kanat çok azdı elinize sağlık
...r7/23/2025lezzetiyle, ürünlerin bol tutulmasiyla ve sıcak gelmesiyle mükemmeldi teşekkürler 🙏🏻
...ç10/18/2025yemekler gayet lezzetli ve güzeldi tek eksik çataldı salatanın yanında çatal yoktu ama geri kalan her şey gayet güzel ve lezzetliydi
...t6/17/2026Salatalar berbattı müşteriye saygınız olsun
...ı10/18/2025İskender şiş degil burdur şiş gelmişti.
...u8/19/2025Tadı hoş ama çok az porsiyonlar
...n8/7/2025Özensizdi ve rahatsız ediciydi
...K8/5/2025yemek güzeldi ama porsiyon neden küçük. sonra salata dediğiniz şey üç parça salatalık beş parça domates mi oluyor. komik gerçekten. salatanın içinde maydanoz, soğan, domates, salatalık, marul olur. 🧐
...a7/23/2025hızlı geldi şiş sıcaktı ve lezzetliydi ilginiz için teşekkürler
...k7/23/2025Gerçekten uzun zamandır bu kadar lezzetli bir kebap yememiştim. Mercimek çorbası da sıcacık ve tam anne eli değmiş gibiydi. Emeği geçen herkesin eline sağlık.
...i7/21/2025Suat abi ellerine sağlık. <3
...o7/19/2025çorba sıcaktı, şişte aşırı yağlı değildi beğendim.
...k7/19/2025ben restoranımı buldum abi bundan sonra burdayım sıcak geldi, zamanında geldi ve çok lezzetliydi. sadece domatesleri sıcaktan erimiş e bu sıcakta bizde eriyoruz o kadar olur diyoruz gerisi muhteşemdi.
...o7/19/2025hızlı ve sıcak geldi. lezzeti güzeldi. ustanın eline sağlık çok beğendim
...z7/19/2025yemekler sıcak ve çok lezzetliydi teşekkürler
...ğ1/30/20261 yıldızı malzemenin bolluğundan kırdım ciddi anlamda bu yüzden hiç mi yokluk görmediniz kardeşim o kıyma ne öyle lahmacunun içinde bu kadar bol konur mu tesüf ediyorum
...t1/8/2026Çok beklentiye girmemek lazım
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0021:00

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Naim Özbey

Köprübaşı Pide & Kebap