rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Bi Dünya Sandviç

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
Şehit Osman Avcı Mah. Malazgirt 1071 Cad. No:53/51
...z20.06.2026Lezzetli ve sıcaktı
...n14.06.2026Her zaman çok lezzetli ve kaliteli.
...l13.06.2026aşırı lezzetli toslar malzemeler çok kaliteli salam sucuk konusunda çok hassas biri olarak gözüm kapalı yiyorum tadıda müthiş umarım bozmaz hiç bir zaman
...a11.06.2026Notları da dikkate alıyorlar çok güzel sabahları vazgeçilmez oldu baya iyi en güzel tostçu
...I10.06.2026Müdavimi olduğumuz bir yer
...I10.06.2026Notlara özen göstererek hazırlamaları harika
...I10.06.2026Her seferinde özenle hazırlanmış lezzetler sunuyorlar
...I10.06.2026Hep söylüyoruz çok lezzetli
...e06.06.2026çok lezzetli çok iyi ürün ayrıca ıslak mendil fikrinize bayıldım
...n15.05.2026Yedikçe güzelleşiyor.
...a14.05.2026Neredeyse bütün çeşitlerini ailecek denedik. Her gelen üründe farklı bir lezzetle karşılaşıyoruz. Gidip yemenizi de tavsiye ediyorum. Leziiizzzz
...m07.05.2026Herşey güzel ama lütfen zeytin koyalım. bi siparişte yanında zeytin geliyor diğerinde yok devamlı böyle
...ı06.05.2026Tüm ürünleri birbirinden güzel ve doyurucu severek sipariş veriyoruz herşeyiyle mükemmel bir işletme böyle işletmeler çoğalır umarım.
...N28.04.2026Yediğim en iyi karışık sandviçlerden..
...ş20.04.2026Baya bir farklı çeşitlerden yedim genel olarak oldukça başarılı.
...l17.04.2026müdavim oldum lezzetlerine🙂
...n13.04.2026Sanki bizim evde pişmiş gibi sıcacık geldi çok bol çok teşekkür ederim
...y05.04.2026Hepsi cok guzeldi favorim bi dunya ayvalik tost
...u31.03.2026Ürünleriniz çok güzel ve kaliteli, bazen patatesleriniz yağ çekmiş oluyor o olaya dikkat ederseniz daha muazzam olur.
...n28.03.2026Hep sabahları sipariş veriyorum. Acaba sabah sabah benim siparişi gördüklerinde aha geldi bizim deli diyorlar mı diye de merak ediyorum. Ayvalık tostuna diyecek bir şey yok.
...u26.03.2026Sıcak, taze, başarılı…
...u26.03.2026Harikasınız😊
...k22.03.2026Son iki siparişimde sıkıntılar vardı lezzet ve porsyon bakımından çözülmüş elinize sağlık herşey çok iyi
...n21.03.2026Yediğim en güzel ve en dolu tosttu teşekkür ederim. 🙏🏻
...z18.03.2026Güzeldi ellerine sağlık
...n17.03.2026İlk göz ağrım ve tek göz ağrım. Ellerinize sağlık.
...n15.03.2026O kadar fazla malzeme kii yarıya gelmeden doyuruyor
...n14.03.2026Her zaman lezzetli, elinize sağlık..
...z13.03.2026her zamanki gibi mükemmel ellerinize sağlık
...l12.03.2026Nazik notunuz için çok teşekkürler, sürekli Tostuşah istiyoruz gerçekten çok kaliteli ve lezzetli bir tost. Adres ve telefonda sıkıntı olmasına rağmen evi bulan kurye arkadaşa ayrıca teşekkürler.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0021:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: oner.isik@hs01.kep.tr

MERSIS No: