rider-banner-icon
  • Balık ve Deniz Ürünleri
  • Kahvaltı & Börek
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Emirgan Sütiş

3.9 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
İstiklal Mh. Muhsin Yazıcıoğlu Bulvarı No:15*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r02.06.2026Huerzamanki gibi kalite ve hizmet kurye teşekkür ederim
...a11.01.2026herzaman ki gibi lezzetli ve taze
...u08.12.2025Lezzeti yerindeydi porsiyon da yeterliydi doyurucu ve ucret de makul memnun kaldim kurye de hizliydi tesekkur ediyorum
...p25.11.2025Çok lezzetliydi hepsi
...e20.08.2025Her zamanki gibi lezzetli ve kaliteli ürünler.
...n04.08.2025Tavuklu çorbayı hiç tavsiye etmem gerçekten tavukları rahatsız edici
...K24.03.2026Siparişi verdiğimizde Dilovasındaydık. Sakaryaya geldik Osmanlı Dönerin önünde 20 dakika sıra bekleyip paketimizi aldık. Evimize geçtik daha çorbalar gelmemişti.
...u22.11.2025 Porsiyonu çok küçüktü ve hiç doyurucu değildi. Lezzetli temiz ve düzenliydi. Notlara dikkat etmeniz sevindirici. Teşekkür ediyorum.
...i30.08.2025Artık sütlacın yanında fındık bile yok.
...n02.04.2026Teşekkür ederiz.
...n25.01.2026Bu paraya lezzetli birşeyler yerim sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Siparişin 2 saatte gelmesi de cabası.
...N03.05.2026Tavuklu pilav aldım inanır mısınız 50 gram tavukla geldi. Ayıp be ayıp bu kadar da olmaz! Rezalet birdaha 10.000 ₺ kupon verseler yinede sipariş vermem buradan bu sondu.
...n28.04.2026Pide sert kötü geldi ve soğuk tatlı daha önce söyledim güzeldi ama bugün kü midemi bulandırdı bozuk du galiba sütlü olduğu için sanırım erken bozulmuş
...n05.04.2026Hayatımda yediğim en kötü mantı idi 1 saatin üzerinde bir zamanda geldi ve buz gibiydi geleneksel etli mantı olarak yazılmış marketten alsam pişirsem daha iyi olurdu kesin zaten az pişirilmişti kötü👎
...u23.03.20261 saat 45 dk da teslim edilen sipariş, restaurant ın kuryesinin geçirmiş olduğu kazadan dolayı anlayış gösteriyorum fakat, sipariş zamanında teslim edilemeyecekse restaurant tarafından iptal edilmeli.
...n31.08.202521,00 da sipariş vermeme rağmen ürün bana 23,00 da ulaştı.Evde misafirim vardı açıkçası baya ayıp oldu hadi hazırlanma sürecini geç max 22.00 da olsun elimde 23,00 ne ya!!!Ayrıca kuryelerini vasat!!!!
...i21.07.2025tavuğu bozulmuş mu pişmemiş mi anlayamadım. tavuklar o kadar kötüydü ki tüm tavukları çöpe attım. sadece salatasını yiyebildim.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:4522:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Ahmet Cemal Terzi

Emirgan Sütiş