rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Waffle
  • Express Teslimat

Meriday Waffle

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Çamlık Bulvarı, No:50/C
...n17.03.2026Sürekli sipariş veriyorum her siparişim elime hızlı bir şekilde ulaşıyor meyvesi çikolata sosu hep bol bol oluyor çok lezzetli kesinlikle tavsiye ediyorum
...n18.03.2026Meyveleri sosu bol asla bir kusuru yok mis gibi waffle kolası da soğuk kurye de hızlı bir şekilde geliyor mükemmel ellerinize sağlık
...s21.02.2026çokiii
...n08.02.2026100 geçmiştir sipariş ettiğim güzel bir işletme beyeniyorum taze geliyor ve sıcak geliyor işlerinin hakkını veriyorlar
...u04.02.2026Denizlide efsanesiniz. Her seferinde aynı lezzet aynı özen ve notu dikkate alma. Bol kazançlar dilerim.
...ç30.01.2026açıklamaya çileği bol olsun yazmıştım gerçekten de bosboldu teşekkürler emeğinize sağlık
...s10.01.2026çok iyiydi
...k23.12.2025waffle de tek adresim
...ğ05.12.2025Dondurma sipariş ettim ama gönderilmemiş onun haricinde her zamanki lezzet harika
...ş05.10.2025bence wafle burdan yenmeli
...k02.06.2026ilk hazırlandığın da özen gösterilmiş olabilir ama geldiğin de savaştan çıkmış gibiydi
...r01.04.2026elimle mı yiyeceğim çatal kaşık koymamışsıniz
...s27.01.2026sıcak değil
...n07.03.2026Meyveleri o kadar çoktu ki harikaydı baya çok konmuş like like
...r25.08.2025Porsiyonlar küçültmüşler meyveleri azaltmışlar ama parası aynı
...I19.01.2026Ürünler çok güzel eksik ürün olduğu için arayıp bilgi verdiler ilgi alaka tat hepsi çok güzel
...z21.03.2026Biraz üzüldüm açıkçası soğuk ve meyveler yamuk geldiği için ama yinede lezzetli teşekkürler
...z02.09.2025gelen waffle ile görseldeki aynı değil. eksik malzemeler var.
...i09.01.2026hamur pismemisti
...r14.03.2026Rezalet bir hamur geldi. Tamamı yanık ve aşırı kuruydu.
...ş05.03.2026Frambuazlı damla çikolata istememe rağmen çikolatalı geldi ve nutella çikolata secmeme rağmen tadı farklıydı sanki şok çikolatası gibi öncdrn asla böyle değildi sürekli yediğim yerdir ama bir deişmiş
...r18.02.2026Yorumlara bakıp sakın waffle söylemeyin buradan tabanı tamamen yanmış bir waffle göndermişler iletişime geçtik iade edin bizi arayın dediler ama asla telefonu bir daha açmadılar tam bir REZALET
...r18.02.2026Yorumlara bakıp sipariş ettim hayatımda gördüğüm en kötü waffledı tamamen yanmıştı iletişime geçtik iade edin bizi tekrar arıyın dediler ve bir daha asla telefonu açmadılar tam bir hayal kırıklığı
...ş06.02.2026waffle ordan buraya gelesiye şekil değiştirmiş
...l20.01.2026banana waffle hiç göründüğü gibi gelmedi tam bir hayal kırıklığı kızım çok üzüldü
...n18.01.2026söyledigimiz siparisle gelen icerik aynı degildi icerikte kivi ananas var gelende yoktu
...k15.12.2025sözde Nutella yazıyor çikolatası acıydı. çilekleri bozulmuş
...n21.10.2025Hayatımda yediğim en kötü waffledı Nutella değilde sanki farklı bir çikolata kullanılmıştı meyveler dağılmıştı soğuk geldi çok kötüydü meriday e yakışmadı
...e08.10.2025görselle alakası yok çikolatası çok kötü ayrıca dağınık bi şekilde geldi
...k28.09.2025malzemeler eksik, ayrıca yarım yamalak hazırlanmış bi ürün göndermişler.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1523:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: