rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Mantı
  • Express Teslimat

Mantı Diyarı

TESLİMAT
3.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Şahin Caddesi, No: 78/B*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...z29.01.2026Yoğurdun tadını pek beğenmedim tatlıydı yoğurt ama mantısı çok güzeldi
...n17.01.2026çok çok çok güzel bir tat
...n17.08.2025Guzel
...N10.07.2025Mantı hızlı ve sıcak geldi. Her şey çok lezzetiliydi. Tatlı için de teşekkür ederim.
...m04.05.2026Lezzet mükemmeldi ama bu paraya bu porsiyonlama sanki az gibi
...u30.01.2026Her şey çok lezzetliydi fakat servis konulmamış. Çıtır mantı sipariş ettiğim için onu yiyebildim fakat tatlıyı yiyemedim.
...z01.09.2025Çorba, mantı ve etli yaprak sarma güzeldi ama çorba için limon, tuz ve karabiber yoktu. 4 çorba için sadece ve sadece 3 tane yarım dilim ekmek çok azdı.
...t15.10.2025İlk defa deneyimledim. Öncelikle en büyük beklentim olan mantı ve yağlama ne yazık ki lezzet-fiyat-performans olarak hayal kırıklığı. Etli yaprak sarma ortalama. Piraye ise tam bir efsane.
...k28.08.2025Çok pahalı ve tepsi mantı orda mekanda yediğimizde daha çok burda paketlemeyle yoldandıgın da daha az geliyor her şey yerinde güzel heralde
...z14.08.2025Zaten porsiyonunuz az ekmekte koymamışsınız yanına
...k07.12.2025Sosuzdu fiyat performansı ürün değil paketleme hiç alınan fiyata uygun değil saygısızlık müşteriye paketleme bile
...n20.04.2026Porsiyon küçük
...n29.06.2025Kayseri yağlaması sipariş verdim, yerinde bol kıymalı yemiştim, ama gelen sipariş de oturup kıyması çok azdı.
...n20.06.2026Yoğurt poşet lastiği ile kapatılmaya çalışılıp, streçlenmemiş yoğurt tamamen dökülmüştü ve sos istemediğimiz halde soslu geldi. Yiyemedik.
...a21.04.2026Mantının üzerinde çok ağır bir koku vardı. Tadı da öyleydi yemeği yiyemedim normalde bu restorandan çok beğenerek sipariş veriyordum ama bu sefer yiyemedim bile
...ü01.04.2026Paketleme çok kötü yoğurt ve mantının yağı komple dökülmüş ve servis konulmamış
...z06.12.2025keşke lezzeti kötü olmasaydı. hem lezzeti değişmiş o kadar kötü ki bu kadar kötü olabileceğini tahmin etmezdim. ayrıca turşuyu bile ücretli yollaması zaten değiştiğinin kanıtıydı.
...r17.11.2025yağlamayı çöpe attık kıyması kokuyordu bozulmuştu sarımsaklı yoğurt anlayışınız sarımsak dilimlemek mi yoğurda bütün bütündü, 1700 tl çöpe gitti mantıda tatsızdı
...n11.11.2025yoğurdu yanlış gelmiş
...k08.11.2025Bu fiyata daha kötü hiçbir şey yiyemezdim sanırım. Kıymalı sosta sadece nane tado geliyo lavaşlar doğru düzgün ıslanamamış bile,hepsi birbirine yapışmış çatala gelmiyor. Gerçekten maalesef çok kötüydü
...r04.11.2025domates sos yoktu mantılar yağ içinde yüzüyordu.restoranınızı gidip denedigimde cok memnun kalmıstım ama eve siparişinizden hiç memnun kalmadım bu fiyata biraz daha özen gerekli.
...z29.10.2025Porsiyonlar çok ufak boş tabak yollayım bari ekmekle yeriz
...y19.03.2026Fiyat çok fazla ekmek 1 dilim veriyorlar yanına bir ikram olur doyurucu asla değil lezzet ortalama siparişe değmez
...r19.03.2026Mantı lezzetli fakat paketleme çok kötü. Soslar birbirine karışmış.
...s01.09.2025Kalitenizi bilmemize rağmen yaklaşık 2 saatte gelen sipariş için bu puan fazla bile. Bence siz mevcut yerinizde hizmet vermeye devam edin. Online siparişi yapabildiğinizi düşünmüyorum.
...i13.12.2025Porsiyonlar aşırı küçük verdiğin bir ton paraya değmiyor asla sipariş vermeyin
...n07.09.2025Verilen fiyata göre porsiyonlar çok az , yağlamayı beğenmedim yiyemedim zaten bir birine yapışmış parçalanıyodu ayırırken. Mantı tat olarak kötü değildi ama midemi çok rahatsız etti. Beğenmedim.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:4521:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: